Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ћаркетинг > “уристичний б≥знес, визначальн≥ пон¤тт¤, маркетинг, загальна характеристика


“уристичний б≥знес, визначальн≥ пон¤тт¤, маркетинг, загальна характеристика

—тор≥нка: 1/4

” «акон≥ ”крањни Ђѕро туризмї сформульован≥ визначальн≥ пон¤тт¤ ц≥Їњ сфери, а саме:

Х туризм Ч тимчасовий вињзд людини з м≥сц¤ пост≥йного проживанн¤ в оздоровчих, п≥знавальних або профес≥йно-д≥лових ц≥л¤х без зд≥й≠сненн¤ оплачуваноњ д≥¤льност≥;

Х турист (мандр≥вник) Ч особа, ¤ка зд≥йснюЇ подорож по ”крањн≥ або до ≥ншоњ крањни з р≥зною, не забороненою законом крањни перебуванн¤, метою на терм≥н в≥д 24 годин до шести м≥с¤ц≥в без зд≥йсненн¤ будь-¤коњ оплачуваноњ д≥¤льност≥ та з зобов'¤занн¤м залишите крањну або м≥сце перебуванн¤ у зазначений терм≥н;

Х туристична д≥¤льн≥сть Ч д≥¤льн≥сть з наданн¤ р≥зноман≥тна турис≠тичних послуг в≥дпов≥дно до вимог цього «акону та ≥нших акт≥в зако≠нодавства ”крањни;

Х екскурс≥йна д≥¤льн≥сть Ч д≥¤льн≥сть по орган≥зац≥њ подорожей, що не перевищують 24 годин, у супровод≥ фах≥вц¤-екскурсовода за заздалег≥дь складеними маршрутами з метою ознайомленн¤ з пам'¤тками ≥стор≥њ, культури, природи, музе¤ми, з визначними м≥с≠ц¤ми тощо;

Х туристичн≥ ресурси Ч сукупн≥сть природнокл≥матичних, оздоровчих, ≥сторико-культурних, п≥знавальних та соц≥ально-побутових ресурс≥в в≥дпов≥дноњ територ≥њ, ¤к≥ задовольн¤ють р≥зноман≥тн≥ потреби туриста;

Х суб'Їкти туристичноњ д≥¤льност≥ Ч п≥дприЇмства, установи, орган≥зац≥њ незалежно в≥д форм власност≥, ф≥зичн≥ особи, що зареЇстрован≥ в установленому чинним законодавством ”крањни пор¤дку ≥ мають л≥ценз≥ю на зд≥йсненн¤ д≥¤льност≥, пов'¤заноњ з наданн¤м туристичних послуг;

Х туристична ≥ндустр≥¤ Ч сукупн≥сть р≥зних суб'Їкт≥в туристична д≥¤ль≠ност≥ (готел≥, туристичн≥ комплекси, кемп≥нги, мотел≥, панс≥онати, п≥дприЇмства харчуванн¤, транспорту, заклади культури, спорту тощо), ¤к≥ забезпечують прийом, обслуговуванн¤ та перевезенн¤ турист≥в;

Х туристичн≥ послуги Ч послуги суб'Їкт≥в туристичноњ д≥¤льност≥ щодо розм≥щенн¤, харчуванн¤, транспортного, ≥нформац≥йно-рекламного обслуговуванн¤, а також послуги заклад≥в культури, спорту, побуту, розваг тощо, спр¤мован≥ на задоволенн¤ потреб турист≥в;

Х туристичний продукт Ч комплекс туристичних послуг, необх≥дних дл¤ задоволенн¤ потреб туриста п≥д час його подорож≥;

Х туристський ваучер (пут≥вка) Ч документ, що п≥дтверджуЇ статус особи або групи ос≥б ¤к турист≥в, оплату послуг чи њњ гарант≥ю та Ї п≥д≠ставою дл¤ отриманн¤ туристом або групою турист≥в туристичних послуг;

Х тур Ч туристична подорож (поњздка) за визначеним маршрутом у конкретн≥ терм≥ни, забезпечена комплексом туристичних послуг (бронюванн¤, розм≥щенн¤, харчуванн¤, транспорт, рекреац≥¤, екс≠курси тощо);

Х кер≥вник туристичноњ групи Ч особа, що Ї представником суб'Їкта туристичноњ д≥¤льност≥ ≥ виступаЇ в≥д його ≥мен≥, супроводжуЇ турис≠т≥в, забезпечуЇ виконанн¤ умов договору про наданн¤ туристичних послуг, волод≥Ї фаховими знанн¤ми про крањну (м≥сцев≥сть) пере≠буванн¤ ≥, ¤к правило, мовою крањни перебуванн¤ або загальнозро≠зум≥лою там мовою;

Х г≥д (екскурсовод) Ч особа, ¤ка волод≥Ї фаховою ≥нформац≥Їю про крањну (м≥сцев≥сть) перебуванн¤, визначн≥ м≥сц¤, об'Їкти показу, а також мовою ц≥Їњ крањни чи мовою ≥ноземних турист≥в, ¤ких прий≠мають, або загальнозрозум≥лою дл¤ них мовою, надаЇ екскурс≥йно-≥нформац≥йн≥, орган≥зац≥йн≥ послуги та квал≥ф≥ковану допомогу учасникам туру в межах договору про наданн¤ туристичних послуг √≥д-≥ндив≥дуал зд≥йснюЇ своњ функц≥њ лише на п≥дстав≥ л≥ценз≥њ;

Х л≥ценз≥¤ на зд≥йсненн¤ д≥¤льност≥, пов'¤заноњ з наданн¤м туристичних послуг Ч спец≥альний дозв≥л, що п≥дтверджуЇ право його власника на зд≥йсненн¤ в≥дпов≥дного виду або комплексу вид≥в д≥¤льност≥, визначених цим «аконом та ≥ншими актами законодавства ”крањни;

Х сертиф≥кат в≥дпов≥дност≥ Ч документ, що п≥дтверджуЇ ¤к≥сть турис≠тичних послуг та њх в≥дпов≥дн≥сть конкретному стандарту чи ≥ншому нормативному документу

—л≥д в≥дзначити, що на сучасному етап≥ в основу системи статистики м≥жнародного туризму покладений терм≥н Ђв≥дв≥дувачї, введений в 1963 р. на –имськ≥й конференц≥њ ќќЌ по туризму ≥ подорожам при визначенн≥ пон¤тт¤ Ђтуристї. ѕредставники крањн-учасниць не змогли д≥йти Їдиноњ думки, й у м≥жнародн≥й статистиц≥ було прийн¤то пон¤тт¤ Ђтимчасовий в≥дв≥дувачї (у тому числ≥ м≥жнародний та внутр≥шн≥й в≥дв≥дувач). —учас≠ний терм≥н Ђв≥дв≥дувачї у статистиц≥ туризму включаЇ в себе дв≥ категор≥њ:

Х туристи Ч в≥дв≥дувач≥, ¤к≥ ночують;

Х одноденн≥ в≥дв≥дувач≥ Ч не зд≥йснюють жодноњ ноч≥вл≥ в установах дл¤ колективного чи ≥ндив≥дуального розм≥щенн¤.

ѕон¤тт¤ Ђодноденний в≥дв≥дувачї включаЇ також пасажир≥в круњзних суден, ¤хт, пот¤г≥в. «г≥дно з рекомендац≥¤ми –имськоњ конференц≥њ ќќЌ, до статистики м≥жнародного туризму не включаютьс¤ громад¤ни, ¤к≥ зд≥йснюють подорож≥ у процес≥ виконанн¤ державних службових обов'¤зк≥в: в≥зити державних д≥¤ч≥в, дипломатичн≥ й торговельн≥ м≥с≥њ тощо. “ерм≥н Ђв≥дв≥дувачї визначаЇ будь-¤ку особу, ¤ка подорожуЇ у будь-¤ке м≥сце на терм≥н, що не перевищуЇ 12 м≥с¤ц≥в ≥ головною метою подорож≥ ¤кого не Ї зан¤тт¤ оплачуваною д≥¤льн≥стю ≥з джерел у м≥сц≥ в≥дв≥дуванн¤.

«аконодавство багатьох крањн, в тому числ≥ ”крањни, грунтуЇтьс¤ на визначенн¤х, розроблених ком≥с≥Їю ќќЌ з≥ статистики подорожей ≥ туризму. јле при цьому припускаютьс¤ певн≥ в≥дхиленн¤ в≥д цих визначень. “ак, в≥дпов≥дно до загальноњ терм≥нолог≥њ м≥жнародного туризму багато подорожуючих поза м≥сцем свого пост≥йного прожи≠ванн¤ не Ї туристами, в тому числ≥ тимчасов≥ прац≥вники, в≥йськов≥, дипломати, м≥гранти, б≥женц≥ та ≥н. —еред них вид≥л¤ють загальну кате≠гор≥ю в≥зитер≥в, ¤ких под≥л¤ють на одноденних в≥дв≥дувач≥в та екс≠курсант≥в.

≈кскурсанти Ч це особи, ¤к≥ в≥дв≥дують м≥сто або тимчасово перебувають у крањн≥ чи м≥сцевост≥ поза м≥сцем свого пост≥йного прожи≠ванн¤ на короткий час (не б≥льше 24 годин), у тому числ≥ пасажири та ек≥паж≥ круњзних суден, пов≥тр¤них лайнер≥в, що виход¤ть у м≥сто на екскурс≥њ, власне екскурсанти, що прибули на одноденн≥ екскурс≥њ. ¬с≥ ≥нш≥ категор≥њ в≥зитер≥в в≥днос¤ть до одноденних в≥дв≥дувач≥в.

 р≥м того, зг≥дно з рекомендац≥¤ми до категор≥њ Ђтуристї не сл≥д включати ос≥б, що подорожують по крањн≥ в≥дв≥дуванн¤ транзитом. јле в ”крањн≥ вони включаютьс¤ до статистичних зв≥т≥в ¤к туристи, вра≠ховуючи, то вони тривалий час перебувають у дороз≥ й користуютьс¤ туристичними послугами. ™ й ≥нш≥ в≥дхиленн¤ в≥д зазначених рекомен≠дац≥й ¤к в ”крањн≥, так ≥ в ≥нших крањнах св≥ту. Ќаприклад, в украњн≠ському та в рос≥йському законодавствах паралельно застосовуютьс¤ два терм≥ни Ч туристський ≥ туристичний, але не сформульован≥ суттЇв≥ в≥д≠м≥нност≥ цих тлумачень. “аким чином, категор≥њ м≥жнародноњ статистики, в≥дображен≥ у законодавств≥ ”крањни, потребують уточненн¤ та б≥льш ч≥тких тлумачень.

« метою поширенн¤ догов≥рних в≥дносин на м≥жнародному ринку туристичних послуг доц≥льно ун≥ф≥кувати пон¤тт¤ й категор≥њ м≥жна≠родноњ туристичноњ статистики у р≥зних крањнах св≥ту, в тому числ≥ й так≥ пон¤тт¤, ¤к Ђтуристї, Ђтуристичний продуктї, Ђтуристичн≥ послугиї, Ђтурї, Ђтуристична д≥¤льн≥стьї, Ђтуристичний попитї чи Ђтуристський попитї тощо. Ќа думку фах≥вц≥в, терм≥н Ђтуристичнийї походить в≥д слова Ђтуризмї, а Ђтуристськийї Ч в≥д слова Ђтуристї.

” зв'¤зку з тим, що комплекс споживних вартостей, ¤к≥ отримуЇ турист п≥д час подорож≥, ¤вл¤Ї собою продукт живоњ та уречевленоњ прац≥, а також дари природи, у м≥жнародн≥й практиц≥ та спец≥альн≥й л≥тератур≥ в≥н отримав назву Ђтуристичний продуктї.

ѕон¤тт¤ Ђпотреб туристаї маЇ великий д≥апазон ≥ не обмежуЇтьс¤ можливост¤ми творчоњ фантаз≥њ прац≥вник≥в п≥дприЇмств сфери туризму.

« точки зору виробництва туристичний продукт ¤вл¤Ї собою сукупн≥сть певноњ к≥лькост≥ та ¤кост≥ товар≥в ≥ послуг, п≥дготовлених у даний конкретний момент дл¤ реал≥зац≥њ споживачам.

Ќа думку пров≥дних фах≥вц≥в, у сфер≥ послуг гостинност≥ та туризму дл¤ потреб плануванн¤ й прогнозуванн¤ д≥¤льност≥ туристичних ф≥рм доц≥льно використовувати так≥ пон¤тт¤, ¤к основний продукт, спец≥аль≠ний продукт, супутн≥й продукт, додатковий продукт, комплексний турис≠тичний продукт, комплексний продукт гостинност≥, окрем≥ види послуг гостинност≥.

 омплексний туристичний продукт у склад≥ туристичноњ пропозиц≥њ набираЇ форми туру.

“ур Ч це туристична подорож за визначеним маршрутом у конкретн≥ терм≥ни, забезпечена комплексом туристичних послуг, визначених суб'Їктом туристичноњ д≥¤льност≥ зг≥дно з видом цього туру (≥нклюзив-тур, пек≥дж-тур, таймшер, ≥ндив≥дуальний тур тощо).

як правило, груповий тур, що зд≥йснюЇтьс¤ укомплектованою гру≠пою турист≥в, передбачаЇ њх проњзд, проживанн¤, харчуванн¤, трансфери, екскурс≥йну програму, оформленн¤ в≥зи й страхового пол≥су, поточн≥ витрати й прибуток туристичноњ ф≥рми-туроператора, ком≥с≥йну вина≠городу туристичного агентства та вс≥ види податкових платеж≥в.

ѕовний наб≥р цих послуг, ¤к правило, реал≥зуЇтьс¤ за нижчими ц≥нами при продажу групових пек≥дж-тур≥в. ƒо ≥нклюзив-туру послуги включаютьс¤ виб≥рково, за погодженн¤м ≥з туристами (наприклад, екскурс≥йн≥, транспортн≥, послуги харчуванн¤). —пециф≥чними й най≠дорожчими Ї ≥нсентив-тури, ¤к≥ замовл¤ютьс¤ п≥дприЇмц¤ми дл¤ сти≠мулюванн¤ своњх прац≥вник≥в. ≤ зовс≥м Ђнетиповимиї Ї ≥ндив≥дуальн≥ тури ¤к≥ формуютьс¤ за участю конкретних кл≥Їнт≥в, чи таймшери Ч у вигл¤д≥ продажу клуб≥в, корпус≥в готел≥в, будинк≥в в≥дпочинку чи апартамент≥в дл¤ в≥дпочинку, ¤к≥ формуютьс¤ за домовлен≥стю стор≥н на певний пер≥од часу.

” склад≥ комплексного турпродукту обов'¤зково Ї послуги транс≠портного та готельного обслуговуванн¤, що складають основний продукт.

—пец≥альний продукт Ч це складов≥ послуги туру, ¤к≥ в≥др≥зн¤ють його в≥д будь-¤кого ≥ншого ¤к щодо мети подорож≥, так ≥ щодо шл¤х≥в њњ дос¤гненн¤ (послуги б≥знес-центру, оздоровленн¤, л≥куванн¤ тощо).

Ќазва: “уристичний б≥знес, визначальн≥ пон¤тт¤, маркетинг, загальна характеристика
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (6032 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
education consolidation - using and - career training - cheap flight to europe - loans cash - free electronic - personal training
Page generation 0.625 seconds
Хостинг от uCoz