ћузика > “в≥р „и ми ще з≥йдемос¤ знову
ѕеребуваючи в т¤жких умовах, п≥д сл≥дством, поет не думаЇ про свою долю, а переживаЇ за р≥дну батьк≥вщину, хоч в≥н поважаЇ ≥ –ос≥ю: У...не наша мати, а довелос¤ поважатиФ. Ўевченко показуЇ г≥рк≥ переживанн¤ л≥ричного геро¤, ¤кого насильно в≥д≥рвали в≥д матер≥-”крањни, за долю неньки-батьк≥вщини. “ака тема в≥рша. ≤де¤ твору Ц заклик любити ”крањну, молитис¤ за нењ, ¤к≥ б не були т¤жк≥ умови. У¬о врем¤ люте, в остатню т¤жкую минуту за нењ √оспода мол≥тьФ. √оловний образ твору Ц л≥ричний герой Ц палкий патр≥от р≥дноњ батьк≥вщини, ¤кий нав≥ть в останн≥ хвилини свого житт¤ буде думати про долю р≥дного краю. ‘орма викладу Ц в≥ршована. ≤≤≤. ћузично-виражальн≥ засоби ∆анр твору: л≥рико-драматична п≥сн¤. ‘орма твору: двочастинна з кодою. ’арактеристика мелод≥њ: “в≥р написаний дл¤ хору з сол≥стами. —початку тема проходить у парт≥њ S, ¤ка дублюЇтьс¤ вс≥ма ≥н. парт. ¬ 13 т. тема переходить до парт≥њ “1, оск≥льки цей еп≥зод звучить у виконан≥ чолов≥чого хору. « 24 такту тему перехоплюЇ соло Ѕ п≥д супров≥д фортеп≥ано (без хору) чергуючись з солом альта. ѕ≥д к≥нець тема знову звучить в сопрано. Ќа прот¤з≥ всього твору характер мелод≥њ пост≥йно зм≥нюЇтьс¤, то стрибкопод≥бний (¤к ≥ у фортеп≥анн≥й парт≥њ /у вступ≥/, так ≥ у хорових парт≥¤х): зустр≥чаютьс¤ стрибки на кв≥нту: - кварту: - септиму: - сексту:
Ќазва: “в≥р „и ми ще з≥йдемос¤ знову ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-07 (1846 прочитано) |