ћузика > “в≥р „и ми ще з≥йдемос¤ знову
¬заЇмозвТ¤зок фактури ≥з зм≥стом твору “в≥р композитора —.Ћюдкевича У„и ми ще з≥йдемос¤ знову?Ф належить до художньо-досконалих твор≥в, ¤к≥ глибоко змальовують ≥ передають зм≥ст словесного тексту. ¬ даному твор≥ вс≥ засоби музичноњ виразност≥ у велик≥й м≥р≥ послужили дл¤ глибокого розкритт¤ зм≥сту сл≥в. ¬ цьому велику роль в≥д≥грали гармон≥йна насичен≥сть хорового викладу, вдалий виб≥р тональност≥. як було вище сказано, виклад хоровоњ фактури Ц гомофонний. «авд¤ки ньому к-р дос¤гнув монол≥тного злитого звучанн¤, ≥ тим самим п≥дкреслив загальну думку твору. ƒл¤ того, щоб музична мова твору була в Їдност≥ з л≥тературною, композитор використовуЇ натуральний ≥ гармон≥чний м≥нор. ўоб передати весь драматизм ситуац≥њ (розлуку з батьк≥вщиною), любов до ”крањни, композитор вводить в хорову партитуру сол≥ст≥в, ¤к поодинок≥ голоси з чужини. —аме в њхн≥х парт≥¤х проходить кульм≥нац≥йний момент, ¤кий п≥дкреслюЇтьс¤ фортеп≥анним супроводом: IV. ¬окально хоровий анал≥з “ип ≥ вид хору: м≥шаний, чотириголосний. омпозитор використовуЇ в твор≥ divisi хорових парт≥й. ѕарт≥¤ бас≥в д≥литьс¤ на дв≥ в код≥: ѕарт≥¤ тенор≥в д≥литьс¤ на дв≥ в перш≥й частин≥, починаючи з 15-го такту: ¬ твор≥ дублюЇтьс¤ парт≥¤ баса: «устр≥чаЇтьс¤ в твор≥ також сп≥в в ун≥сон. Ќим починаЇтьс¤ перша частина:
Ќазва: “в≥р „и ми ще з≥йдемос¤ знову ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-07 (1846 прочитано) |