ћузика > “в≥р „и ми ще з≥йдемос¤ знову
то нисх≥дний ≥ висх≥дний: то хвилепод≥бний: ≤нтонац≥¤ мелод≥њ Ц речитативна. ћетро ритм≥чн≥ ≥ ладов≥ особливост≥ омпозитор використав так≥ р≥шенн¤ вартост≥: ƒл¤ твору характерний такий ритм≥чний малюнок: ¬ твор≥ композитор використовуЇ натуральний ≥ гармон≥йний м≥нор. “емп: ¬есь тв≥р виконуЇтьс¤ в одному темп≥ Ц пом≥рно. –оз прид≥ленн¤ музично-тематичного матер≥алу м≥ж хоровими парт≥¤ми ≥ солюючими голосами з супроводом проходить р≥вном≥рно. ѕочинаючи з 14 такту “ продовжуЇ мелодичну л≥н≥ю (стрибкопод≥бного характеру), ¤ка перед тим звучала у S: Ћадотональн≥ особливост≥ твору “в≥р починаЇтьс¤ тональн≥стю g-moll (соль-м≥нор), ¤ка в к≥нц≥ 1 частини переходить в одно≥менну G-dur (соль-мажор). як зазначалос¤ вище, композитор використав два види м≥нору Ц натуральний ≥ гармон≥чний. ¬ хоров≥й структур≥ композитор використовуЇ ¤к прост≥ функц≥ональн≥ акорди та њх оберненн¤, так ≥ складн≥: ѕовна гармон≥йна посл≥довн≥сть хорового твору У„и ми ще з≥йдемос¤ знову?Ф така: ’арактеристика фактури ‘актура твору Ц гамофонна. ’орову фактуру доповнюЇ супров≥д, ¤кий теж маЇ акордовий виклад. Ќаприклад:
Ќазва: “в≥р „и ми ще з≥йдемос¤ знову ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-07 (1846 прочитано) |