Педагогіка > Індивідуальні особливості молодших школярів та застосування їх в навчально-виховному процесі
25 знайти себе, діє творчо, відповідно до ціннісної системи особистості, то кожен із учасників спілкування обов’язково реалізує свою людяність, індивідуальність, неповторність. Такий підхід є стрижнем стимулювання навчальної праці, воно не може бути зорієнтоване на абстрактно молодшого школяра, а спрямоване на особистість, тому спочатку вихователь повинен бачити саме людину, а вже потім учня. 26 Література Бех І.Д. Виховання особистості. У 2 к. Кн. 2.– К.: Либідь, 2003.– 342 с. Вільга І. Врахування сталих індивідуальних рис особистості як аспект гуманізації навчання і виховання // Педагогіка і психологія, 1998.– № 2.– С. 61-67. Волкова Н.П. Педагогіка. – К.: Академія, 2002.– 575 с. Глобчак В. Особистістно орієнтоване навчання і виховання молодших школярів на уроках у початковій ланці // Рідна школа, 2004.– № 4.– С. 19-20. Гуревич К.М. Индивидуально-психологические особенности школьников. – М.: Знание, 1988.– 80 с. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання. – К.: Вища школа, 1997.– 304 с. Крюкова Д. До проблем удосконалення навчально-виховного процесу в навчальному закладі // Рідна школа. – 2003.–№ 8.– С. 10-11. Фіцула М.М. Педагогіка. – Тернопіль: Навчальна книга, 1997.– 190 с. Фіцула М.М. Педагогіка. – К.: Академвидав, 2003.– 527 с.
Назва: Індивідуальні особливості молодших школярів та застосування їх в навчально-виховному процесі Дата публікації: 2005-03-17 (5556 прочитано) |