√оловна
Ј
«амовити реферат
Ј
√остьова к≥мната
Ј
ѕартнери
Ј
онтакт
Ј
ѕошук
–екомендуЇм
ѕедагог≥ка
Ѕарв≥нковими стежками “араса ћельничука
Ѕратськ≥ школи ”крањни
јктив≥зац≥¤ п≥знавальноњ д≥¤льност≥ учн≥в на уроках б≥олог≥њ
¬ихованн¤ в молодших школ¤р≥в культури повед≥нки
¬ихованн¤ ≥ осв≥та в ранн≥х цив≥л≥зац≥¤х
√уцульське народне вихованн¤
Ѕес≥да Ч д≥алог≥чна форма викладу ≥ вивченн¤ нового матер≥алу
Ѕес≥ди з учн¤ми про символи ”крањни
«акр≥пленн¤ вивченого про д≥Їслово ¤к частину мови
«вТ¤зки украњнських педагог≥чних товариств √аличини та Ѕуковини з пров≥дними д≥¤чами Ќаддн≥пр¤нщини
«м≥нюванн¤ ≥менник≥в за питанн¤ми
–озвиток п≥знавальних зд≥бностей та ≥нтерес≥в учн≥в у процес≥ вивченн¤ географ≥њ
–озвиток у д≥тей ≥нтересу до вивченн¤ укурањнськоњ мови
–озвиток творчих зд≥бностей учн≥в на уроках математики
–озвиток творчоњ особистост≥
–озвиток еколог≥чного зм≥сту природничих предмет≥в
–озвиток школи й педагог≥чноњ думки на Ѕуковин≥
–оль учител¤ в п≥дготовц≥ до кооперативного навчанн¤
–еал≥зац≥¤ виховноњ мети в процес≥ п≥знанн¤ природи
–еал≥зац≥¤ диференц≥йованого навчанн¤ в умовах комб≥нованого уроку
ѕерейти на стор≥нку номер:
| 1 |
2
|
3
|
4
|
¬сього реферат≥в:
64
–еклама
-->
Page generation 0.049 seconds
Хостинг от
uCoz