Реклама > Радіореклама
Висновок. Процес виробництва, написання і трансляції рекламного аудиоспота, безумовно, творчий. Але творчість у цьому випадку не повинне бути самоціллю рекламіста, що обумовлено задачею, що коштує перед ним - створити ефективне рекламне звертання, що збільшить попит на чи товар послугу, або створить необхідний імідж. В остаточному підсумку люди здобувають не товар, а обіцянка; виробники косметики продають не ланолін, а надію; купуються не апельсини, а здоров'я; не просто автомобіль, а престиж. Тому питання ефективності реклами - це питання ступеня відповідності деякого об'єкта реклами створеному про нього представленню. Саме з позиції ефективності аудиоспота необхідно розглядати процес його створення. Рекламісти нашої країни, та й усього світу за рідкісним винятком користаються трафаретами і шаблонами замість творчого перенесення знань психології впливу й аудиовосприятия на конкретний ґрунт. При створенні аудиоспота необхідно перевіряти його не на відповідність таблицям типу "чого варто уникати" чи "зачин - аргумент - заклик", а на відповідність аксіомам науки, тоді і поле для творчості буде обширнее. Метою даної роботи є аналіз основних правил і можливостей їхнього застосування до конкретних задач рекламіста на радіо. Приведені також деякі приклади вдалого і невдалого рішення основних задач рекламного аудиоспота: залучення й утримання уваги; установка на довіру і спонукання до дії. Реклама як інструмент ринку і соціальний інститут впливає на людину, як одиницю біологічну і соціальну. У цьому зв'язку вона повинна нести різні аспекти інформації, у комплексі впливаючи на почуття і думки людини, спираючи на його соціальний і фізіологічний досвід. Тільки при дотриманні цих умов рекламне повідомлення може дати бажаний результат. У противному випадку робота зі створення аудиоспота перетвориться у творче самовираження рекламіста й експропріацію рекламодавця. Список використаної літератури 1. Бехтерев В.М. Об'єктивна психологія. М.; Наука, 1991 2. Викентьев И.Л. Прийоми реклами і Public Relations. С-П.; Триз-шанс,1995 3. Гермогенова Л. Ефективна реклама в Росії. М., 1994 4. Дейян А. Реклама. М., 1993 5. "Петербурзький рекламіст". №6-7, 1996 6. Рекламний менеджмент: телебачення і радіомовлення. М., 1994 7. Сучасна реклама. /переклад з англ., загальна ред. проф. Феофанова, Видавничий будинок Довгань, 1995 8. Стоянова Э. Про стиль радиорекламы. Реклама, 1981, № 5 9. Стоянова Э. Текстові фактори ефективності радиорекламного впливу. Автореф. дис. на соиск. учен. ступеня. Київ,1984 10. Хаскин Д. Про тенденції розвитку радиорекламы. М., 1983 11. "Експрес сервіс", №№ за 1994, 1995 р.м.
Назва: Радіореклама Дата публікації: 2005-03-22 (1916 прочитано) |