Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ѕедагог≥ка > —кладов≥ авторитету викладача ¬Ќ«


¬ профес≥йн≥й д≥¤льност≥ педагога величезну роль в≥д≥граЇ ≥ загальне Усамопочутт¤Ф його особистост≥, ¤ке визначаЇтьс¤ я-концепц≥Їю. я-концепц≥¤ Ц це дидактична система у¤влень ≥нтелектуальних та ≥нших ¤костей, особиста самооц≥нка, а також субТЇктивне сприйн¤тт¤ зовн≥шн≥х фактор≥в. як≥ ж особливост≥ я-концепц≥њ Уефективного педагогаФ? “акий педагог, за даними ƒж. Ћембо, волод≥Ї почутт¤м впевненост≥ в соб≥, вважаЇ себе зд≥бним справл¤тис¤ з життЇвими труднощами, не здатний сприймати себе ¤к невдаху, в≥дчуваЇ, що потр≥бен ≥ншим люд¤м, що вони його сприймають, а його зд≥бност≥, ц≥нност≥ ≥ судженн¤ значим≥ в очах оточуючих. ≤ншими словами, в≥н волод≥Ї високою самооц≥нкою.

“емп сучасного науково-техн≥чного прогресу ставить перед системою осв≥ти принципово нове завданн¤: сформувати особист≥сть, що ефективно реагуЇ на пост≥йн≥ зм≥ни.

¬раховуючи, що педагог повинен волод≥ти високорозвиненою здатн≥стю Уволод≥ти собоюФ, тобто про¤вл¤ти емоц≥йну ст≥йк≥сть: витримку, самоволод≥нн¤, вм≥нн¤ тримати себе в руках, Ќ.¬.  ухарЇв, √.¬. —авЇльЇв вид≥л¤ють наступн≥ форми п≥двищенн¤ профес≥йноњ квал≥ф≥кац≥њ вчител≥в: проблемний теоретичний сем≥нар (основна форма; в робот≥ приймаЇ участь весь педагог≥чний колектив); психолог≥чний сем≥нар; теоретичн≥ конференц≥њ з обговорень науковоњ л≥тератури; функц≥онуванн¤ внутр≥шк≥льних науково-методичних обТЇднань; орган≥зац≥¤ досл≥дницькоњ роботи вчител≥в; орган≥зац≥¤ ≥ проведенн¤ п≥дсумк≥в творчих п≥знавальних знах≥док учн≥в; узагальненн¤ досв≥ду педагог≥в-майстр≥в, розповсюдженн¤ ≥ використанн¤ його в д≥¤льност≥ всього педагог≥чного колективу; пропаганда ≥ впровадженн¤ накопиченого досв≥ду (1, 211). ѕерерахован≥ форми удосконаленн¤ профес≥онал≥зму вимагають в≥д вчител≥в науково обгрунтованого п≥дходу до орган≥зац≥њ процесу навчанн¤ ≥ вихованн¤ школ¤р≥в, до анал≥зу ≥ прогнозуванн¤ своЇњ роботи. ќсновною особлив≥стю п≥двищенн¤ профес≥онал≥зму вчител≥в Ї т≥сний звТ¤зок з наукою, ¤ка допомагаЇ досл≥джувати њм (вчител¤м) педагог≥чний процес. јле ж сам процес досл≥дженн¤ вимагаЇ в ≥нструментар≥њ Ц вим≥р≥ динам≥ки результат≥в д≥¤льност≥ своЇњ ≥ колег.

¬исновки.

Ѕезперечно, видатний педагог≥чний талант, ¤к ≥ пол≥тичний, артистичний чи л≥карський, ви¤вл¤Їтьс¤ досить р≥дко. ѕедагог≥чна д≥¤льн≥сть потребуЇ особливих ¤костей в≥д людини, а особливо дл¤ того, щоб стати авторитетним викладачем.

Ќеобх≥дно також зауважити, що педагог≥чна д≥¤льн≥сть Ц це найв≥дпов≥дальн≥ша галузь людськоњ д≥¤льност≥. ƒо ц≥Їњ роботи можна допустити т≥льки тих ос≥б, ¤к≥ мають до нењ хист та ≥нш≥ особист≥сн≥ ¤кост≥, що спри¤ють ц≥й д≥¤льност≥.

√оловне призначенн¤ педагога пол¤гаЇ в тому, щоб своЇю високою моральн≥стю, любовТю до студент≥в, знанн¤ми, працелюбн≥стю та ≥ншими ¤кост¤ми стати вз≥рцем дл¤ насл≥дуванн¤ з боку студент≥в ≥ особистим прикладом виховувати у них люд¤н≥сть.

Ќавчальний процес ¤к складова частина загального процесу вихованн¤ всеб≥чно розвиненоњ особистост≥, що в≥дпов≥даЇ потребам сучасного сусп≥льства, повинен забез≠печити виконанн¤ цього завданн¤ реал≥зац≥Їю трьох функ≠ц≥й: осв≥тньоњ, розвиваючоњ та виховноњ.

≤ визначальну роль тут в≥д≥граЇ особист≥сть педагога, те, ¤к в≥н зум≥Ї направити навчальний процес, справити потр≥бне враженн¤ ≥ здобути авторитет у студент≥в.

≈рудований педагог викликаЇ в учн≥в бажанн¤ п≥двищу≠вати св≥й осв≥тн≥й р≥вень. “актовний, доброзичливий учитель позитивно впливаЇ на вихованн¤ учн≥в, нав≥ть важковиховуваних.

≤ п≥дсумовуючи все наведене, всю суть, хочу навести такий вираз: Д—тати майстром Ц це не самоц≥ль, ц¤ пристрасть маЇ бути притаманна фаху педагога ¤к нев≥дТЇмна властив≥сть його любов≥ до своЇњ профес≥њ. Ф

—писок використаноњ л≥тератури:

ягупов ¬.¬. Ђѕедагог≥каї - навчальний пос≥бник,  ињв 2002 р.

Ѕолот≥н ё.ѕ., ќкса ћ.ћ. ЂЋекц≥њ з ≥стор≥њ педагог≥ки ”крањни.ї Ц ћел≥тополь, 1996. Ц 254 с.

ќкса ћ.ћ. Ђ¬ивченн¤ дисципл≥н загальнопедагог≥чноњ п≥дготовки вчител¤ у педагог≥чних вузах ”крањни (1917-1991 рр.)їЦ  ., 1997. Ц

316 с.

Ќазва: —кладов≥ авторитету викладача ¬Ќ«
ƒата публ≥кац≥њ: 2006-02-11 (2358 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
my please - airline tickets - cheap flight to canada - cheap watch - of what - north carolina furniture manufacturers - phentermine with
Page generation 0.071 seconds
Хостинг от uCoz