ѕравознавство > јдм≥н≥стративн≥ правопорушенн¤ на транспорт≥, в галуз≥ шл¤хового господарства та зв`¤зку
”кравтотранс у процес≥ виконанн¤ покладених на нього завдань взаЇмод≥Ї з
центральними органами державноњ виконавчоњ влади, органами ј– , органами м≥сцевого
самовр¤дуванн¤, а також в≥дпов≥дними органами ≥нших держав. ”кравтотранс у межах
своњх повноважень на основ≥ законодавства ”крањни видаЇ накази, орган≥зуЇ та
контролюЇ њх виконанн¤ [2, 345].
÷ив≥льний пов≥тр¤ний транспорт
”крањнськ≥й держав≥ належить повний та надзвичайний суверен≥тет над пов≥тр¤ним
простором ”крањни, що Ї частиною територ≥њ ”крањни [2, 345]. ƒо складу ав≥ац≥йного
транспорту вход¤ть п≥дприЇмства пов≥тр¤ного транспорту, що зд≥йснюють перевезенн¤
пасажир≥в ≥ вантаж≥в, аерофотозйомки, с≥льськогосподарськ≥ роботи, а також аеропорти,
аерожроми, аероклуби, транспортн≥ засоби, истеми управл¤нн¤ пов≥тр¤ним рухом,
навчальн≥ заклади, ремонтн≥ заводи цив≥льноњ ав≥ац≥њ та ≥нш≥ п≥дприЇмства, установи
≥ орган≥зац≥њ незалежно в≥д форм власност≥, що забеспечують роботу ав≥ац≥йного
транспорту [9, —т.32].
ќрганом, що зд≥йснюЇ управл≥нн¤ цив≥льною ав≥ац≥Їю, Ї ƒержавний департамент
ав≥ац≥йного транспорту, ѕоложенн¤ про ¤кий затверджено постановою аб≥нету ћ≥н≥стр≥в
”крањни в≥д 29 березн¤ 2000 р.
”крав≥ац≥¤ у процес≥ виконанн¤ покладених на нього завдань взаЇмод≥Ї з центральними
органами державноњ виконавчоњ влади, органами ј– , органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤,
а також в≥дпов≥дними органами ≥нших держав. ”крав≥ац≥¤ у межах своњх повноважень
на основ≥ законодавства ”крањни видаЇ накази, орган≥зуЇ та контролюЇ њх виконанн¤.
”крав≥ац≥ю очолюЇ √олова, ¤кий несе в≥дпов≥дальн≥сть за виконанн¤ покладених
на ”крав≥ац≥ю завдань та зд≥йсненн¤ нею своњх функц≥й, визначаЇ ступ≥нь в≥дпов≥дальност≥
заступник≥в √олови та кер≥вник≥в структурних п≥дрозд≥л≥в.
ƒл¤ погодженого вир≥шенн¤ питань, що належать до повноважень ”крав≥ац≥њ,
обговоренн¤ найважлив≥ших напр¤м≥в њњ д≥¤льност≥ та розвитку галуз≥ утворюЇтьс¤
рада ”крав≥ац≥њ у склад≥ √олови ”крав≥ац≥њ (голова ради, заступник≥в √олови
за посадою та кер≥вник≥в структурних п≥дрозд≥л≥в ”крав≥ац≥њ. ƒо складу ради
можуть входити також преджставники ≥нших центральних ≥ м≥сцевих виконавчих орган≥в
та кер≥вники п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й, що належать до сфери управл≥нн¤
цив≥льним пов≥тр¤ним транспортом.„лен≥в ради затреджуЇ ћ≥н≥стр транспорту ”крањни
[3, 147].
“рубопров≥дний транспорт
—истему трубопров≥дного транспорту ”крањни складають: маг≥стральний трубопров≥дний
транспорт, що функц≥онуЇ ¤к Їдиний технолог≥чний комплекс з ус≥ма обТтами ≥
спорудами, за допомогою ¤кого зд≥йснюютьс¤ транзитн≥, м≥ждержавн≥, м≥жрег≥ональн≥
поставки продукт≥в транспортуванн¤ споживачам;
ѕромисловий трубопров≥дний транспорт Ц весь ≥нший немаг≥стральний транспорт
у межах виробництв, а також нафтобазов≥ внутр≥шньопромислов≥в нафто-, газо-
≥ продуктопроводи, м≥ськ≥ газопров≥дн≥, водопров≥дн≥, теплопров≥дн≥, канал≥зац≥йн≥
мереж≥, мел≥оративн≥ системи тощо.
ѕравов≥, економ≥чн≥ та орган≥зац≥йн≥ принципи д≥¤льност≥ трубопров≥дного
транспорту визначаЇ «акон ”крањни Уѕро трубопров≥дний транспортФ.
ƒержавне управл≥нн¤ у сфер≥ трубопров≥дного транспорту зд≥йснюють ћ≥н≥стерства
палива та енергеники ”крањни (дал≥ Ц ћ≥нпаливенергектики), а також м≥сцев≥ органи
державноњ виконавчоњ влади та органи м≥сцевого самовр¤дуванн¤ в межах њх крмпетенц≥њ.
ѕ≥д час особливого пер≥оду безпосереднЇ кер≥вництво п≥дприЇства трубопров≥дного
транспорту ≥ контроль за њх д≥¤льностю забеспечуютьс¤ органами ћ≥ноборони ”крањни.
ѕитанн¤ взаЇмов≥дносин п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й трубопров≥дного
транспорту з м≥сцевими органами державноњ виконавчоњ влади ≥ органами м≥сцевого
самовр¤дуванн¤, п≥дприЇмствами, установами ≥ орган≥зац≥¤ми побудован≥ таким
чином, що м≥сцев≥ органами державноњ виконавчоњ влади, представницьк≥ органи
та органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤ в межах своњх повноважень узгоджують розм≥щенн¤
споруд та ≥нших об`Їкт≥в трубопров≥дного транспорту на земл¤х, що надан≥ в користуванн¤
п≥дприЇмствам трубопров≥дного транспорту в≥дпов≥дно до «емельного кодексу ”крањни;
зд≥йснюють заходи щодобезпеки експлуатац≥њ об`Їкт≥в трубопров≥дного транспорту
;
беруть участь у склдаданн≥ та узгодженн≥ план≥в захисту персоналу ≥ населенн¤,
загальних заход≥в при виконанн≥ роб≥т в умовах надзвичайного стану;
забеспечують пов≥домленн¤ та ≥нформуванн¤ населенн¤ про заходи захисту ≥
правила повед≥нки в умовах надзвичайного стану та ≥н [2, 347-348].
3. омун≥кац≥йне управл≥нн¤ в галуз≥ шл¤хового господарства
Ўл¤ховий комплекс Ї одн≥Їю з найважлив≥ших складових кожноњ цив≥л≥зованоњ
держави.
ѕостановою аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 20 березн¤ 1998 р. затверджено
програму створенн¤ мереж≥ м≥жнародних транспортних коридор≥в (ћ“ ), ¤ка передбачаЇ
комплекс першочергових заход≥в, спр¤иованих на розбудову автомоб≥льних дор≥г
на пер≥од до 2005 р. ћережа ћ“ буде орган≥чною складовою системи трансЇвропейских
транспортних коридор≥в, р≥шенн¤ про створенн¤ ¤коњ було прийн¤то у березн≥ 1994р.
¬ ”крањн≥ автомоб≥льн≥ дороги загального користуванн¤ под≥л¤ютьс¤ на два
вида: автомоб≥льн≥ дороги державного значенн¤ ≥ автомоб≥льн≥ дороги м≥сцевого
значенн¤.
« метою забеспеченн¤ управл≥нн¤ ≥ належного функц≥онуванн¤, подальшого розвитку
вдосконаленн¤ мереж≥ автомоб≥льних дор≥г 5 с≥чн¤ 1995 р. затверджено Уѕоложенн¤
про ”крањнську державну корпорац≥ю по буд≥вництву, ремонту та утриманню автомоб≥льних
дор≥гФ[4, 159].
”крањнська державна корпорац≥¤ по буд≥вництву, ремонту та утриманню автомоб≥льних
дор≥г ( дал≥ Ц ”кравтодор) Ї виробничо-господарським комплексом, що входить
до системи ћ≥нтрансу ”крањни, йому п≥дв≥домчий та зд≥йснюЇ функц≥њ з управл≥нн¤
дорожним господарством.
ќсновними завданн¤ми ”кравтодрому Ї: розробленн¤ ≥ реал≥зац≥¤ державноњ стратег≥њ
розвитку дорожньго господарства та проведенн¤ Їдиноњ техн≥чноњ, економ≥чноњ
пол≥тики в дорожньому комплекс≥; розробленн¤ та виконанн¤ державних програм,
спр¤мованих на створенн¤ умов дл¤ над≥йного ≥ безпечного руху на автомоб≥льних
дорогах загального користуванн¤; задоволенн¤ потреб сусп≥льного виробни≥тва,
населенн¤ та оборони крањни в удосконаленн≥ та рац≥ональному розвитку дорожньоњ
мереж≥ та ≥н.
√олова ”кравтодрому несе персональну в≥дпов≥дальн≥сть за виконанн¤ покладених
на корпорац≥ю завдвнь ≥ зд≥йсненн¤ нею своњх функц≥й.
ƒл¤ погодженного вир≥шенн¤ питань, що належить до повноважень ”кравтодрому,
в корпорац≥њ утворюЇтьс¤ колег≥¤ у склад≥ √олови , заступника √олови за посадою,
кер≥вник≥в структурних п≥дрозд≥л≥в корпорац≥њ, а також кер≥вник≥в п≥дприЇств,
установ ≥ орган≥зац≥й дорожнього господарства.
„лени колег≥њ затверджуютьс¤ аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни. –≥шенн¤ колег≥њ
провод¤тьс¤ в житт¤ наказами корпорац≥њ.
орпорац≥¤ у раз≥ потреби видаЇ разом з центральними органами виконавчоњ
влади, органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤ сп≥льн≥ акти. –≥шенн¤ ”кравтодрому,
прийн¤т≥ у межах його компетенц≥њ Ї обов`¤зковими дл¤ п≥дприЇмств установ ≥
орган≥зац≥й дорожнього господарства, незалежно в≥д форм власност≥.
” компетенц≥¤х м≥сцевих державних адм≥н≥страц≥¤х також знаходитьс¤ в≥р≥шенн¤
питань щодо шл¤хового комплексу. “ак, м≥сцев≥ державн≥ адм≥н≥страц≥њ зд≥йснюють
ф≥нанасуванн¤ п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й, переданих в управл≥нн¤ вищими
органами виконавчоњ влади або органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤, що представл¤ють
сп≥льн≥ ≥нтереси територ≥альних громад, а також заходи, пов`¤занн≥ з розвитком
благоустрою та шл¤ховим буд≥вництвом.
ƒо шл¤хових сполучень також належать мости. ¬они перебувають у в≥данн≥ ”крзал≥зниц≥,
”кравтодору та рег≥ональноњ влади. ћости загального користуванн¤ п≥дпор¤дкован≥
”кравтодору затверджено [14, п.1-4].
Ќазва: јдм≥н≥стративн≥ правопорушенн¤ на транспорт≥, в галуз≥ шл¤хового господарства та зв`¤зку ƒата публ≥кац≥њ: 2006-03-13 (3322 прочитано) |