Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

ѕравознавство > јдм≥н≥стративн≥ правопорушенн¤ на транспорт≥, в галуз≥ шл¤хового господарства та зв`¤зку


4. ”правл≥нн¤ комун≥кац≥¤ми в галуз≥ зв`¤зку.

ќргани управл≥нн¤

—учасний зв`¤зок Ї одн≥Їю з пр≥оритетених ≥ найважлив≥ших галузей в ”крањн≥ та покликаний задовольн¤ти потреби споживач≥в, орган≥в державноњ влади, орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤, оборони та безпеки держави у засобах ≥ послугах поштового та електричного зв`зку. ¬≥дносини у галуз≥ зв`¤зку регулюютьс¤ «аконом ”крањни Уѕро зв`¤зокФ в≥д 16 травн¤ 1995 р., ≥ншими актами законодавства ”крањни та нормативними актами м≥н≥стерств та в≥домств. ѕравовий статус, повноваженн¤ ≥ обов`¤зки оператор≥в зв`¤зку, а також використанн¤ рад≥очастотного ресурусу визначаЇтьс¤ окремими законодавчими актами.

ƒ≥¤ «аконом ”крањни Уѕро зв`¤зокФ поширюЇтьс¤ на в≥дносини у галуз≥ зв`¤зку, в ¤ких беруть участь органи державноњ влади, органи м≥сцевоо самовр¤дуванн¤, п≥дприЇмства, установи ≥ орган≥зац≥њ зв`¤зку та споживач≥в послуг зв`¤зку ≥ рад≥очастот. јле д≥¤ цього закону не поширюЇтьс¤ на державну систему ур¤дового зв`¤зку, а також на мереж≥ технолог≥чного зв`¤зку ≥ в≥домч≥ мереж≥ зв`¤зку та в≥дносини. ўо забеспечують њх функц≥онуванн¤. ¬ сучасний пер≥од засоби зв`¤зку також перебувають у в≥данн≥ ћ≥нтрансу, ћ≥н≥стерства внутр≥шн≥х справ, —лужби безпеки, ћ≥ноборони та ≥нших в≥домств ”крањни.ƒержавну пол≥тику в галу≥ зв`¤зку визначаЇ ¬ерховна –ада ”крањни. ”правл≥нн¤ Їдиною нац≥ональною системою зв`¤зку зд≥йснюЇ  аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни [4, 167].

÷ентральним органом виконавчоњ влади в галуз≥ зв`¤зку Ї ƒержавний ком≥тет зв`¤зку та ≥нформац≥њ ”крањни (дал≥ - ƒержкомзв`¤зку). ўо стосуЇтьс¤ управл≥нн¤ зв`¤зком, то воно регулюЇтьс¤ ѕооженн¤м про ƒержавний ком≥тет зв`¤зку та ≥нформац≥њ ”крањн, затвердженим ”казом ѕрезидента ”крањни в≥д 30 червн¤ 1999 р.

”правл≥нн¤ зв`¤зком пол¤гаЇ у визначенн≥ основних напр¤м≥в розвитку галуз≥, а саме: розробленн≥ та зд≥йсненн≥ заход≥в щодо розвитку ≥ вдосконаленн¤ Їдиноњ нац≥ональноњ системи зв`¤зку, п≥двищенн¤ њњ ¤кост≥, доступност≥ ≥ сталого функц≥онуванн¤; регулюванн≥ д≥¤льност≥, спр¤мованоњ на задоволенн¤ потреб споживача; спри¤ти розвитку п≥дприЇмництва на конкурентних засадах у сфер≥ наданн¤ послуг зв`¤зку; проведенн≥ державноњ антимонопольноњ пол≥тики у галуз≥ зв`¤зку.

ƒержкомзв`¤зку ”крањни очолюЇ √олова, ¤кий зд≥йснюЇ кер≥вництво ≥ несе в≥дпов≥дальн≥сть перед ѕрезидентом ”крањни та  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в.

ƒл¤ погодженого вир≥шенн¤ питань, обговоренн¤ найважлив≥ших напр¤м≥в його д≥¤льност≥ та розвитку галуз≥ у ƒержкомзв`¤зку ”крањни утворюЇтьс¤ колег≥¤ у склад≥ √олови, його заступник≥в, а також ≥нших кер≥вник≥в прац≥вник≥в ƒержкомзв`¤зку ”крањни. ƒо складу колег≥њ можуть входити кер≥вники ≥нших центральних орган≥в виконавчоњ влади, а також п≥дприЇмств, установ ≥ оран≥зац≥й, що належать до ц≥Їњ сфери. „лен≥в колег≥њ затверджуЇ та ув≥льн¤Ї в≥д обов`¤зк≥в  аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни.

ѕоштовий ≥ електричний зв`¤зок ≥ Їдиному технолог≥чному процес≥ зд≥йснюють державн≥ п≥дприЇмства зв`¤зку. ѕоштовий зв`¤зок Ц це прийманн¤, обробленн¤, перевезенн¤ та доставленн¤ доручень письмових в≥дправлень, матер≥альних ц≥нностей, виконанн¤ доручень ф≥зичних та юридичних ос≥б щодо грошових переказ≥в, банк≥вських операц≥й.

¬ ”крањн≥ у серр≥ поштового зв`¤зку д≥ють так≥ основн≥ госрозрахунков≥ п≥дприЇмства: ”крањнське державне п≥дприЇмство поштового зв`¤зку ”крањни державне п≥дприЇмство УѕресаФ та державне п≥дприЇмство Ућарка ”крањниФ.

”крањнське державне п≥дприЇмство поштового зв`¤зку ”крањни (дал≥ Ц ”крпошта) д≥Ї на п≥дстав≥ њњ статуту ≥ очолюЇтьс¤ генеральним директором, ¤кий в межах своЇњ компетенц≥њ видаЇ накази та затверджуЇ положенн¤ про структурн≥ п≥дрозд≥ли поштового зв`¤зку ”крањни.

¬ област¤х функц≥онують дирекц≥њ ”крпошти, ¤к≥ Їњњ структурними п≥дрозд≥лами, ф≥л≥алами. ўо д≥ють на п≥дстав≥ њњ дов≥реност≥. ƒирекц≥¤ маЇ у своЇму склад≥ територ≥ально в≥докремлен≥ безбалансов≥ виробнич≥ структурн≥ п≥дрозд≥ли Ц вузли зв`¤зку, поштамп. ƒирекц≥¤ неЇ юридичною особою ≥ зд≥йснюЇ свою д≥¤льн≥сть в≥д ≥мен≥ ”крпошти та на п≥дстав≥ ѕоложенн¤ про дирекц≥ю, ¤ке затверджуЇтьс¤генеральним директором. √оловним завданн¤м дирекц≥њ Ї своЇчасне ¤к≥сне та повне задоволенн¤ потреб споживач≥в у послугах поштового зв`¤зку.

¬ обласних центрах д≥ють поштампи, а також нерайонован≥ в≥дд≥ленн¤ зв`¤зку; в районах - вузли зв`¤зку; в м≥стах ≥ селах - в≥дд≥ленн¤ зв`¤зку. ќчолюЇ њх в≥дпов≥дн≥ начальники. як≥ приймаютьс¤ на роботу та зв≥ьн¤ютьс¤ з роботи директором дирекц≥њ.

”правл≥нн¤ у сфер≥ електричного зв`¤зкуна р≥вн≥ держави ≥ областей Ї аналог≥чним управл≥нню ”крпошти [ 8, —т.2-6].

ΙΙΙ. —уб`Їкти правопорушень на транспорт≥ в галуз≥ шл¤хового господарства ≥ зв`¤зку

ƒо суб`Їкт≥в адм≥н≥стративного прав належать:

громад¤ни;

органи виконавчоњ влади;

органи м≥сцевого самовр¤дуванн¤;

державн≥ службовц≥;

п≥дприЇмства ≥ установи;

об`Їднанн¤ [2, 518].

¬ адм≥н≥стративно-правових в≥дносинах ¤к ≥ у вс≥х ≥нших в≥дношенн¤х, урегульованих правовими нормами, приймають участь конкретн≥ нос≥њ в≥дпов≥дних прав, обов`¤зк≥в ≥ в≥дпов≥дальност≥. ÷≥ нос≥њ прав ≥ обов`¤зк≥в Ї учасниками адм≥н≥стративно-правових в≥дносин, ¤к≥ складаютьс¤ у сфер≥ державноњ виконавчоњ влади. ¬они виступають у ¤кост≥ суб`Їкт≥в адм≥н≥стративного права, тобто таких учасник≥в правових в≥дносин, ¤к≥ зд≥йснюють визначенн≥ права, виконують покладенн≥ на них обов`¤зки й несуть встановленну законом в≥дпов≥дальн≥сть у сфер≥ реал≥зац≥њ державноњ виконавчоњ влади. ншими словами, суб`Їкт адм≥н≥стративного права Ц це такий потенц≥йний учасник адм≥н≥стративно-правових в≥дносин, котрий в силу особливостей свого правового статусу й комплексу соц≥альних умов свого функц≥онуванн¤ взмоз≥ бути нос≥Їм адм≥н≥стративних повноважень, обов¤зк≥в ≥ в≥дпов≥дальност≥.

¬ юридичн≥й практиц≥ ≥снують думки щодо питанн¤ про те, що Ї об`Їктом правов≥дносин. ќдна група автор≥в пропонуЇ в ¤кост≥ об`Їкта д≥њ, повед≥нку людей, а ≥нш≥ п≥дкреслюють об`Їкт майнових в≥дносин (матер≥альн≥ реч≥) та об`Їкт немайнових в≥дносин (д≥њ, повед≥нка).

¬ загальн≥й теор≥њ права вс≥х суб`Їкт≥в под≥л¤ють на дв≥ групи: громад¤ни та орнаназац≥њ. ¬ науц≥ адм≥н≥стративного права корисн≥ше було б казати про ≥ндив≥дуальн≥ та колективн≥ суб`Їкти.

 олективн≥ суб`Їкти представл¤ють собою орган≥зован≥, в≥докремлен≥, самовр¤дован≥ групи людей, ¤к≥ над≥ленн≥ правами вступати у в≥дношенн¤ з ≥ншими суб`Їктами ¤к Їдине ц≥ле.  олектив, з¤к правило, об`Їднаний ¤кимось ≥нтересом, метою, функц≥он≥льно диференц≥йований, д≥Ї за законом, маЇ своњ механ≥зми керуванн¤, в ньому визначенн≥ рол≥ кожного.

«а ступенем орган≥зац≥йноњ самост≥йност≥ колективн≥ суб`Їкти под≥л¤ютьс¤ на:

орган≥зац≥њ;

структурн≥ п≥дрозд≥ли орган≥зац≥й;

трудов≥ та ≥нш≥ колективи орган≥зац≥й та њх структурн≥ п≥дрозд≥ли;

складн≥ орган≥зац≥њ.

¬ груп≥ орган≥з≥ц≥й за метою д≥¤льност≥ ≥ особлив≥стю правового статусу розр≥зн¤ють:

державн≥ органи;

п≥дприЇмства;

установи та ≥н.

—труктурн≥ п≥дрозд≥ли можно клас≥ф≥кувати за тими ж критер≥¤ми, що й орган≥зац≥њ. ѕри цьому потр≥бно враховувати ч≥њ вони: державн≥ орган≥зац≥њ, сусп≥льн≥, рел≥г≥йн≥.

“рудов≥, тер≥тор≥альн≥ та ≥нш≥ колективи над≥лен≥ державно- правовою правосуб`Їктн≥стю. ќсоблив≥стю колектива Ї те, що вс≥ його члени р≥вн≥.

¬ ¤кост≥ складноњ орган≥зац≥њ можна назвати зал≥зничну дорогу. ƒо њњ складу вход¤ть в≥дд≥ленн¤ зал≥зничноњ дороги, а також промислов≥ та буд≥вельн≥, транспортн≥, науково-досл≥джувальн≥ та ≥нш≥ п≥дприЇмства (об`днанн¤) та орган≥зац≥њ, установи народноњ осв≥ти та охорони здоров`¤, культури [1, 21-24].

ƒо ≥ндив≥дуальних суб`Їкт≥в в≥днос¤тьс¤ громад¤ни крањни, громад¤ни ≥нших держав та особи без громад¤нство. “ак≥ суб`Їкти складаютьс¤ з таких ктегор≥й, ¤к правоздатн≥сть та д≥Їздатн≥сть.

Ќазва: јдм≥н≥стративн≥ правопорушенн¤ на транспорт≥, в галуз≥ шл¤хового господарства та зв`¤зку
ƒата публ≥кац≥њ: 2006-03-13 (3322 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
latest news - based employment - distance athabasca - cheap europe - - calculator calculator - favor cheap
Page generation 0.124 seconds
Хостинг от uCoz