Маркетинг > Підвищення ефективності функціонування підприємства на основі вдосконалення маркетингової діяльності
Основними напрямками господарської діяльності підприємства є: виробництво
товарів народного споживання для задоволення потреб громадян та організацій,
надання послуг по їх виготовленню; ремонт, модернізація, реставрація товарів
народного споживання, засобів виробництва та продукції; організація оптової
та роздрібної торгівлі; надання складських послуг; проведення науково-дослідних
робіт; здійснення експортно-імпортних операцій.
В теперішній час на підприємстві організовано випуск поліпропіленового штапельного
волокна потужністю 1500 т./год., налагоджується виробництво поліефірного штапельного
волокна потужністю до 1500 т./год., освоєні потужності (до 600 т./год) по випуску
синтетичних наповнених полімерів для електротехнічної промисловості, товарів
господарського призначення.
2.2 Аналіз обсягів виробництва та асортименту продукції
На виконання виробничої програми впливає ряд факторів, які поділяють на три
групи:
• пов'язані з організацією праці та використанням робочої сили;
• з наявністю та використанням засобів праці;
• з наявністю і використанням предметів праці
Між цими факторами існують певні залежності, які слід розглянути та проаналізувати.
Розглянемо вплив трудових факторів на виконання виробничої програми. Дані для
аналізу наведено в табл. 2.4
Вплив трудових факторів
Показники
|
2003 рік
|
2004 рік
|
Абсолютне відхилення(+/-)
|
1. Товарна продукція тис. грн.
|
1184
|
1400
|
+216
|
2. Середньо списочна чисельність ПВП, чол.
|
696
|
610
|
-86
|
3. Середньорічний виробіток ТП на 1 працюючого тис,грн.
|
4,3
|
14,8
|
+10.5
|
З даних табл. 2.4 видно, що на збільшення виробничої програми вплинули:
зміна чисельності :ТП = - 86* 4.3= - 369 тис.грн.
зміна продуктивності праці: ТП = 10.5* 610= 6405 тис.грн.
Загальна зміна ТП АТП = - 369 + 6405 = +6036 тис. грн.
2.4. Планування маркетингового бюджету
Для покращення ефективності роботи ВАТ „Київхімволокно” необхідно створити
якісний маркетинговий план. Далі наведу приклад побудови маркетингового плану,
який повинен містити:
1) Перелік основних заходів ( виставки, презентації, засідання „круглих столів”,
прес-конференції, акції тощо).
2) Перелік основних комунікаційних каналів (ТВ, радіо, газети, журнали, спец.
довідки, зовнішні рекламні носії тощо).
3) Перелік матеріалів, необхідних для наповнення комунікаційних каналів (поліграфія,
текстові матеріали, сувенірна продукція, інформаційні папки тощо).
4) Календарний план,Бюджет.
Спираючись на наведений вище приклад плану можна розрахувати маркетинговий
бюджет на січень 2006 року.
План заходів маркетингової діяльності
Січень
|
Загальний опис
|
Розмір
|
Дата
|
Заходи
|
|
|
|
Назва: Підвищення ефективності функціонування підприємства на основі вдосконалення маркетингової діяльності Дата публікації: 2006-05-04 (3810 прочитано) |
|