Маркетинг > Підвищення ефективності функціонування підприємства на основі вдосконалення маркетингової діяльності
„Маркетинг в Україні”
|
Стаття за результатами виставки-ярмарку
|
½ полоси
|
20 січня
|
Радіо
|
|
|
|
Радіо Ера
|
Інформаційний блок за підсумками проведення виставки-ярмарку
|
|
25 січня
|
ТВ
|
|
|
|
УТ-1
|
Інформаційний блок виставка-ярмарок „Хімічна промисловість України”
|
30 хвилин
|
26 січня
|
Найбільш ефективною рекламою для товару, на мій погляд, є реклама надрукована
в газеті. Ця реклама відносно не дорога (вартість 20 букв - 300 грн.) і досить
ефективна, особливо в газетах, які безкоштовно розповсюджуються серед споживачів.
За рахунок підвищення коштів на проведення маркетингових заходів значно підвищиться
рівень популярності підприємства, реклама дає змогу дізнатися про продукцію
не лише на території України, а й за її межами.
3.1. Перспективи розвитку асортименту
Аналізуючи роботу підприємства за останні 3 роки слід відмітити не тільки
спад обсягів виробництва, а також відсутність конкурентоспроможного асортименту
продукції.
Перед маркетинговою службою підприємства стоять слідуючи задачі, які вимагають
негайного вирішення:
- аналіз внутрішнього та зовнішнього ринків потреби хімічних ниток та волокон;
- визначення перспективного асортименту продукції на 2005 - 2011 рр.;
- дослідження цінової політики та факторів впливу на неї;
- формування пропозицій стосовно рівня техніки та нових технологій.
Підприємство має потужній виробничий потенціал, і незважаючи на труднощі,
що його супроводжують на протязі останніх років, змогло зберегти свій профіль,
освоїти випуск нової продукції, в тому числі нетрадиційних для підприємства.
Одним із найпрогресивніших методів вдосконалення результативної роботи підприємств
по реалізації продукції, на сучасному рівні є впровадження інформаційної системи
Customer Relation Management - система управління відношеннями із замовником.
Як одна із ланок такої системи CALL - центр комунікаційних зв’язків.
Його основна функція - дати вичерпну консультаційно - інформаційну справку
про продукцію, яка випускається, її технічні характеристики, асортимент, порівняльні
характеристики, тарифи, цінову політику, акції, соціальні питання та інше.
Створення такого центру можна здійснити за допомогою організації WEB - сайту
в Інтернеті.
Для організації центру потрібно:
- приміщення;
- телефонне обладнання;
- багатоканальну телефонну лінію;
- кваліфікування кадри;
- навчання персоналу.
Розрахуємо можливі витрати для створення центру:
- приміщення - 0
- ремонтні роботи - 20,0 тис.грн.
- вартість телефонного обладнання - 60,0 тис. грн.
- основна заробітна плата працівників з нарахуванням (10 чол.)- 25,0 тис.
- навчання співробітників (за кордоном) - 20,0 тис.грн.
Всього витрати - 125,0 тис. грн.
Як показує досвід створення такого центру і вкладені в нього гроші прибуток
приблизно в 2 рази більше, ніж якби вони були просто використані на виробництво
продукції.
З метою збільшення об’ємів випуску продукції, а значить і прибутку виконаємо
розрахунок:
Мінімальна партія волокна - 20 тонн
Прибуток від продажу складатиме:
За 1000 дол. США маємо 10000 *10,0 = 100000грн.
100000*2,11 = 21100 (відвідувачів)
Але куплять товар 0,03% (статистичні дані по Інтернету), тобто 6 відвідувачів:
100000*6 = 600000 грн.
Прибуток складе: 600000*0,034 = 20400 грн. ( 3,4% прибуток від оптової торгівлі).
Таким чином, ми заробили витративши всього 2000 дол. США = 10,0 тис.грн.
Назва: Підвищення ефективності функціонування підприємства на основі вдосконалення маркетингової діяльності Дата публікації: 2006-05-04 (3810 прочитано) |