ћаркетинг > ѕ≥двищенн¤ ефективност≥ функц≥онуванн¤ п≥дприЇмства на основ≥ вдосконаленн¤ маркетинговоњ д≥¤льност≥
ѕрорахуЇмо рентабельн≥сть ц≥Їњ рекламноњ компан≥њ.
–ентабельн≥сть реклами - це в≥дношенн¤ одержаного прибутку до витрат. –ентабельн≥сть
склала 20,4%.
ƒл¤ ¬ј“ Д ињвх≥мволокноФ з метою п≥двищенн¤ ефективност≥ п≥дприЇмства було
б найб≥льш бажаним використанн¤ баннерноњ реклами. ќсновною метою ц≥Їњ компан≥њ
буде зб≥льшенн¤ к≥лькост≥ покупц≥в.
ўо ж таке баннер? як правило, в≥н представл¤Ї собою граф≥чне зображенн¤.
Ѕаннер розм≥щуЇтьс¤ на Web- стор≥нц≥ ≥ маЇ г≥перссилку на сервер нашоњ ф≥рми.
Ќа даний час не ≥снуЇ оф≥ц≥йно прийн¤тих стандарт≥в по розм≥ру банне р≥в, хоча
найб≥льш поширеним Ї розм≥р 468 * 60п≥ксел≥в.
ѕо справжньому ефективний баннер повинен бути художньо ≥ техн≥чно оформлений
( не ¤к≥сний дизайн в≥дразу говорить про несерйозн≥сть ≥ несол≥дн≥сть сервера,
що рекламуЇтьс¤). ¬≥н повинен бути ориг≥нальним (запамТ¤татис¤), можливо бути
≥нтригуючим ( збуджувати зац≥кавлен≥сть), але одночасно ≥ давати ч≥тку у¤ву
про сайт, ¤кий рекламуЇтьс¤. јле Дсухий баннерФ з ч≥тким текстовим викладом
зм≥сту сайту також не Ї правильним р≥шенн¤м. ¬≥н не запамТ¤товуЇтьс¤ ≥ не створюЇ
позитивного ≥м≥джу.
«окрема плануЇтьс¤ випуск наступних вид≥в продукц≥њ: м≥шк≥в трьох типо- розм≥р≥в
дл¤ упакуванн¤ твердого побутового см≥тт¤; пол≥проп≥ленового с≥нов¤зального
шпагату; дорожн≥х знак≥в; дит¤чих ≥грових площадок; огороджень дл¤ буд≥вельних
дорожн≥х роб≥т; системи транспортуванн¤ см≥тт¤ дл¤ житлового буд≥вництва; буд≥вельного
шиферу; буд≥вельних прозорих перегородок; пакувальноњ тари дл¤ р≥дин; буд≥вельних
матер≥ал≥в.
¬иконанн¤ плану реструктуризац≥њ ¬ј“ Д ињвх≥мволокноФ в основному розраховано
на залученн¤ внутр≥шн≥х ф≥нансових резерв≥в (близько 60%) ≥ в≥дпов≥дно зовн≥шн≥х
ф≥нансових ресурс≥в (близько 40%).
3.2. –озрахунок економ≥чноњ ефективност≥ за рахунок впроваджених заход≥в
¬ перспектив≥ розвитку п≥дприЇмства також пропонуЇтьс¤ виробництво пол≥проп≥ленового
та пол≥еф≥рного штапельного волокна з в≥дход≥в пол≥проп≥лену та пол≥еф≥ру (пл¤шки
ѕ≈“‘) .
ќбс¤г витрат на закуп≥влю обладнанн¤ складаЇ 1 млн.дол.—Ўј ( 5 млн.грн.).
ѕри обс¤гу випускаЇмоњ товарноњ продукц≥њ 22 млн.грн./р≥к. та рентабельност≥
10% (абож 2,2 млн.грн.) срок окупност≥ складе:
5млн.грн./ 2,2 млн. грн. = 2,2 роки
“аким чином, можемо розрахувати економ≥чний ефект в≥д проведених заход≥в
Ќайменуванн¤ показник≥в
|
¬провадженн¤ нов≥тн≥х технолог≥й
|
—творенн¤ CALL - центру
|
¬сього
|
ƒодатков≥ кап≥тальн≥ вкладенн¤, тис. грн..
|
500,0
|
1,25
|
501,25
|
”мовне вив≥льненн¤ чисельност≥, чол..
|
1,48
|
1,01
|
2,49
|
–≥ст продуктивност≥ прац≥, %
|
20,4
|
20,4
|
40,8
|
–≥чний економ≥чний ефект, тис. грн..
|
236
|
0,52
|
236,52
|
“ерм≥н окупност≥, рок≥в
|
2,2
|
0,52
|
2,72
|
–озпишемо розрахунок р≥чного економ≥чного ефекту в≥д виробництва продукц≥њ
≥ зб≥льшенн¤ њњ в обТЇм≥ за рахунок впровадженн¤ нов≥тн≥х технолог≥й. ƒл¤ цього
використаЇмо показники (табл..3.5):
Ќазва: ѕ≥двищенн¤ ефективност≥ функц≥онуванн¤ п≥дприЇмства на основ≥ вдосконаленн¤ маркетинговоњ д≥¤льност≥ ƒата публ≥кац≥њ: 2006-05-04 (3810 прочитано) |
|