Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥ка п≥дприЇмства > ѕон¤тт¤ галуз≥


ѕон¤тт¤ галуз≥

—тор≥нка: 1/7

ѕроблема анал≥зу зовн≥шнього оточенн¤ п≥дприЇмства ≥ конкурентного середовища, у ¤к≥й воно функц≥онуЇ, уперше почало розгл¤датис¤ в 30-х роках . ” 70-х роках ѕортером була запропонована модель галуз≥, представлена ¤к взаЇмод≥¤ п'¤ти основних руш≥йних сил: споживач≥в, постачальник≥в, потенц≥йних нових конкурент≥в, потенц≥йних нових товар≥в ≥ внутр≥шнЇ суперництво в галуз≥.

ќсновн≥ ц≥л≥ анал≥зу галуз≥ пол¤гають у наступному:

оц≥нити розм≥р, ступ≥нь зр≥лост≥ галуз≥, ≥нтенсивн≥сть конкуренц≥њ й основн≥ конкуруюч≥ сили в н≥й.

оц≥нити приваблив≥сть галуз≥

знайти позиц≥ю п≥дприЇмства в галуз≥, де воно щонайкраще змогло б взаЇмод≥¤ти з ус≥ма конкуруючими силами.

ќсновн≥ питанн¤ повТ¤зан≥ з≥ створенн¤м проф≥лю галуз≥ та њњ загальноњ характеристики приведен≥ в таблиц≥ 1.

“аблиц¤ 1.

—поживач≥

як≥ розм≥ри ринку ≥ його сегмент≥в, темпи росту ≥ потенц≥ал, тенденц≥њ зм≥ни?

„и ≥снуЇ цикл≥чн≥сть чи сезонн≥сть попиту?

яка чутлив≥сть ринку до ц≥н?

який середн≥й р≥вень рентабельност≥ в галуз≥?

яка диференц≥ац≥¤ продукту?

„и ≥снуЇ залежн≥сть в≥д дек≥лькох великих споживач≥в?

яка ≥мов≥рн≥сть вертикальноњ ≥нтеграц≥њ?

ѕостачальники

Ќаск≥льки ст≥йкими Ї розм≥р, структура постачальник≥в?

який р≥вень конкуренц≥њ серед постачальник≥в?

„и мають нам≥р постачальники нарощувати ≥нтеграц≥ю на вашому р≥вн≥ б≥знесу?

Ќаск≥льки взаЇмозалежн≥ будуть постачальники в майбутньому?

„и будуть над≥йн≥ джерела сировини й енерг≥њ?

„и Ї причини оч≥кувати значних зм≥н у витратах чи приступност≥ сировини?

 онкуренц≥¤

яка ≥нтенсивн≥сть конкуренц≥њ?

„и ≥снують р≥вн≥ конкуренти ≥ баланс у галуз≥?

„и можуть основн≥ конкуренти порушити баланс у галуз≥?

„и передбачуване поводженн¤ конкурент≥в?

як≥ бар'Їри входженн¤ в галузь ≥ в≥дходу з њњ?

Ќаск≥льки ун≥кальн≥ ц≥л≥ ≥ стратег≥њ основних конкурент≥в?

як може вплинути розвиток технолог≥й на ≥нтенсивн≥сть

конкуренц≥њ?

яка конкурентноздатн≥сть зам≥нник≥в?

„и можна в≥двоювати ринок зам≥нник≥в за допомогою ц≥новоњ конкуренц≥њ?

”с≥ ц≥ питанн¤ зв'¤зан≥ з загальною оц≥нкою привабливост≥ галуз≥. ƒл¤ оц≥нки привабливост≥ галуз≥ корисно сформувати проф≥ль галуз≥ так, ¤к це представлено в таблиц≥ 2. якщо в кожн≥м р¤дку в≥дзначити в≥дпов≥дну з≥рочку, а пот≥м з'Їднати њхньою одн≥Їю л≥н≥Їю, то буде наочно представлений проф≥ль галуз≥ ≥ добре видн≥ т≥ напр¤мки, по ¤ких вона приваблива.

”с≥ ц≥ питанн¤ зв'¤зан≥ з загальною оц≥нкою привабливост≥ галуз≥. ƒл¤ оц≥нки привабливост≥ галуз≥ корисно сформувати проф≥ль галуз≥ так, ¤к це представлено в таблиц≥ 2 . якщо в кожн≥м р¤дку в≥дзначити в≥дпов≥дну з≥рочку, а пот≥м з'Їднати њхньою одн≥Їю л≥н≥Їю, то буде наочно представлений проф≥ль галуз≥ ≥ добре видн≥ т≥ напр¤мки, по ¤ких вона приваблива.

“аблиц¤ 2.

ѕроф≥ль пол≥граф≥чноњ галуз≥ ”крањни

ѕоказник

—тан

ќц≥нка привабливост≥

ƒуже неприваб-ливо

Ќеприваб-ливо

Ќейтраль-но

ѕриваб-ливо

ƒуже приваб-ливо

—ѕќ∆»¬ј„≤ ≤ –»Ќќ 

–озм≥р ринку

великий

*

“емп росту ринку та потенц≥ал

великий

*

÷икл≥чн≥сть попиту

незначна

*

—езонн≥сть попиту

незначна

*

„утлив≥сть ц≥н

велика

*

ѕрибутков≥сть продукц≥њ

середн¤

*

ƒиференц≥ац≥¤ продукту

велика

*

‘ј “ќ–»  ќЌ ”–≈Ќ÷≤ѓ

≤снуванн¤ р≥вних конкурент≥в

багато

*

≤нтенсивн≥сть конкуренц≥њ

висока

*

—туп≥нь спец≥ал≥зац≥њ конкурент≥в

висока

*

“руднощ≥ входу в галузь

висок≥

*

“руднощ≥ виходу з галуз≥

середн≥

*


Ќазва: ѕон¤тт¤ галуз≥
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (2829 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->
Page generation 0.160 seconds
Хостинг от uCoz