Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

≈коном≥ка п≥дприЇмства > ѕон¤тт¤ галуз≥


¬изначенн¤ ключових фактор≥в усп≥ху - основна задача стратег≥чного анал≥зу. “≥льки в самому к≥нц≥, коли кер≥вництво достатньо добре знаЇ стан галуз≥, можна зробити висновок про те, ¤к≥ фактори мають б≥льше значенн¤ дл¤ усп≥ху в конкурентн≥й боротьб≥, а ¤к≥ менше. ѕо великому рахунку ѕ‘” можуть служити фундаментом стратег≥њ б≥знесу - часто компан≥¤ може домогтис¤ переваги в конкуренц≥њ, концентруючи своњ зусилл¤ на одному чи дек≥лькох ключових дл¤ даноњ галуз≥ факторах усп≥ху.

ѕ‘” м≥н¤ютьс¤ при переход≥ в≥д одн≥Їњ галуз≥ до ≥ншоњ, а також з часом у межах одн≥Їњ ≥ т≥Їњ ж галуз≥ в м≥ру того, ¤к м≥н¤Їтьс¤ характер руш≥йних сил ≥ умови конкуренц≥њ. ” будь-¤кий даний момент часу будь-¤ка галузь, ¤к правило, характеризуЇтьс¤ 3-4 факторами усп≥ху. ≤ нав≥ть серед цих трьох-чотирьох один чи два, звичайно, важлив≥ше ≥нших. “ому розроблювач≥ стратег≥й не повинн≥ захоплюватис¤ в≥днесенн¤м великого числа фактор≥в до числа ключових. ÷≥ль визначенн¤ ключових фактор≥в усп≥ху складаЇтьс¤ у вид≥ленн≥ основних фактор≥в, що мають вир≥шальне значенн¤ дл¤ дос¤гненн¤ усп≥ху в конкурентн≥й боротьб≥, серед менш важливих.

ѕредставленн¤ висновку про приваблив≥сть галуз≥ в ц≥лому.

÷е заключний етап, роль ¤кого складаЇтьс¤ в оц≥нц≥ загальноњ ситуац≥њ ≥ представленн¤ обірунтованих висновк≥в про в≥дносну приваблив≥сть чи непривабливост≥ галуз≥. јле нав≥ть ¤кщо буде зроблений висновок про неприваблив≥сть галуз≥ з погл¤ду внутр≥шньогалузевих момент≥в, то вона може ви¤витис¤ привабливоњ з погл¤ду окремоњ компан≥њ, що непогано улаштувалас¤ в галуз≥, чи з погл¤ду сторонньоњ ф≥рми, що маЇ в своЇму розпор¤дженн≥ достатн≥ ресурси дл¤ придбанн¤ ¤коњсь д≥ючоњ в галуз≥ компан≥њ, щоб перетворити знову придбану компан≥ю в один з основних учасник≥в галуз≥.

ќц≥нка привабливост≥ галуз≥ з погл¤ду окремоњ компан≥њ галуз≥ припускаЇ обл≥к наступних додаткових аспект≥в:

конкурентна позиц≥¤ компан≥њ в галуз≥, чи буде позиц≥¤ компан≥њ п≥дсилюватис¤ чи слабшати (м≥цна позиц≥¤ л≥дера нехай нав≥ть не в наст≥льки приваблив≥й галуз≥ може все-таки приносити досить значний прибуток),

потенц≥ал компан≥њ скористатис¤ уразлив≥стю б≥льш слабких конкурент≥в (тим самим, перев≥вши непривабливу галузеву ситуац≥ю в потенц≥йно ц≥каву дл¤ компан≥њ можлив≥сть),

чи ≥зольована дана компан≥¤ (чи здатна вона захищатис¤) в≥д д≥њ фактор≥в, що робл¤ть галузь у ц≥лому непривабливоњ, чи зб≥льшуЇ тривалу участь компан≥¤ у виробництв≥ даноњ галуз≥ њњ можливост≥ зм≥цненн¤ своњх позиц≥й в ≥нших галуз¤х, у ¤ких вона представлена.

ќстаточний висновок про приваблив≥сть галуз≥ ≥ конкурентноњ ситуац≥њ в н≥й буде мати важливе значенн¤ дл¤ вибору стратег≥њ компан≥њ.


7.ѕерспективи розвитку галуз≥

ѕ≥сл¤ проголошенн¤ незалежност≥ ”крањни утворена нова важлива п≥дгалузь:

виготовленн¤ грошових знак≥в, ц≥нних папер≥в, документ≥в сувороњ зв≥тност≥.

ѕрактично на голому м≥сц≥ в коротк≥ строки створено в≥дпов≥дн≥ потужност≥, оснащен≥ сучасною техн≥кою та технолог≥Їю, п≥дготовлено висококвал≥ф≥кован≥ кадри. ¬ результат≥ держава забезпечила себе ц≥Їю стратег≥чно важливою продукц≥Їю.

¬одночас д≥њ ћ≥н≥стерства ф≥нанс≥в щодо розширенн¤ перел≥ку документ≥в сувороњ зв≥тност≥ призвели до необірунтованого монопол≥зму у ц≥й справ≥ ≥ до значного подорожчанн¤ такоњ продукц≥њ.

¬ ”крањн≥ останн≥м часом за п≥дтримки держави почала в≥дроджуватис¤ легка, харчова, переробна галуз≥ промисловост≥. ÷е стимулюЇ розвиток в≥тчизн¤ного виробництва з випуску етикетково-пакувальноњ продукц≥њ. —творюютьс¤ нов≥ виробництва, оснащен≥ передовою техн≥кою та технолог≥Їю, ¤к≥ вже реально конкурують ≥з закордонними виготовлювачами. ќтже, ≥снують велик≥ пол≥граф≥чн≥ можливост≥

”крањнська академ≥¤ друкарства, пол≥граф≥чний факультет Ќац≥онального техн≥чного ун≥верситету ”крањни ( ѕ≤) перебудовують свою роботу в≥дпов≥дно до ринкових умов Ч орган≥зували п≥дготовку фах≥вц≥в нових спец≥альностей: таких ¤к менеджмент пол≥граф≥чних п≥дприЇмств, посилили контакти з виробництвом. —еред найближчих завдань Ч налагодженн¤ п≥сл¤дипломного п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ кер≥вник≥в ≥ фах≥вц≥в галуз≥.

—еред першочергових д≥й направлених на покращенн¤ стану галуз≥ Ї:

прогнозуванн¤ розвитку пол≥граф≥њ та сум≥жних галузей;

п≥дтримка ≥ захист ≥нтерес≥в п≥дприЇмств, д≥¤льн≥сть ¤ких пов'¤зана з пол≥граф≥чним виробництвом та його обслуговуванн¤м у державних, недержавних ≥ громадських органах та орган≥зац≥¤х;

п≥дготовка проект≥в законодавчих акт≥в та нормативних документ≥в з метою пол≥пшенн¤ економ≥чних та правових умов д≥¤льност≥ в≥тчизн¤них виробник≥в пол≥граф≥чноњ продукц≥њ;

т≥сна взаЇмод≥¤ з органами законодавчоњ ≥ виконавчоњ влади, ƒержавним ком≥тетом ≥нформац≥йноњ пол≥тики ”крањни, —п≥лкою журнал≥ст≥в. јсоц≥ац≥¤ми видавництв, книгорозповсюджувач≥в, п≥дприЇмств пол≥граф≥чного машинобудуванн¤, з сум≥жниками Ч паперовиками, х≥м≥ками:

спри¤нн¤ створенню ≥нформац≥йноњ системи мон≥торингу ринк≥в пол≥граф≥чноњ продукц≥њ ≥ забезпеченн¤ член≥в јсоц≥ац≥њ в≥дпов≥дною ≥нформац≥Їю, допомога в пошуку партнер≥в, ринк≥в збуту, сфер виживанн¤;

орган≥зац≥¤ та проведенн¤ виставок, конкурс≥в, огл¤д≥в, сем≥нар≥в, " круглих стол≥в", встановленн¤ м≥жнародних зв'¤зк≥в з орган≥зац≥¤ми пол≥граф≥ст≥в ≥нших крањн; спри¤нн¤ орган≥зац≥њ навчанн¤ та п≥двищенню д≥ловоњ квал≥ф≥кац≥њ фах≥вц≥в галуз≥:

допомога членам јсоц≥ац≥њ у вир≥шенн≥ правових, ≥нвестиц≥йних, 4≥≥нан-сових, техн≥чних, кадрових питань, п≥дтримка њх ≥н≥ц≥атив та починань.

Ќазва: ѕон¤тт¤ галуз≥
ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (2829 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
-->
Page generation 0.128 seconds
Хостинг от uCoz