≈коном≥чн≥ теми > ≈коном≥чна роль держави
8.Ѕлизько 3/4 доход≥в федерального бюджету надходить в≥д податку на прибуток корпорац≥й. –ешта доход≥в утворюютьс¤ за рахунок регресивних податк≥в до фонду страхуванн¤ на випадок безроб≥тт¤ ≥ непр¤мих податк≥в. ѕодаток з особистого доходу маЇ ¤скраво виражений прогресивний характер ≥ веде до перерозпод≥лу доход≥в м≥ж багатими ≥ б≥дними. 9. ѕ≥сл¤ другоњ св≥товоњ в≥йни витрати мун≥ципал≥тет≥в зб≥льшилис¤; основн≥ статт≥ њхн≥х витрат Ц осв≥та, буд≥вництво шосейних дор≥г, соц≥альне забезпеченн¤, а також затрати на звичайн≥ функц≥њ держави по п≥дтриманн¤ пор¤дку та безпеки. 10. ѕодаток на майно, ¤к ≥ ран≥ше, Ї найб≥льшим джерелом мун≥ципал≥тет≥в. ѕодатки на продаж≥ та акцизн≥ збори в≥д≥грають важливу роль у штатах. ” п≥сл¤воЇнний час штати та мун≥ципал≥тети витрачають б≥льше, н≥ж збирають за допомогою податк≥в, зб≥льшуучи св≥й борг. 11. ‘едеральний ур¤д у зростаючих масштабах надаЇ м≥ль¤рдн≥ субсид≥њ штатам в основному дл¤ спорудженн¤ шосейних дор≥г ≥ потреб соц≥ального забезпеченн¤. Ўтати у свою чергу все б≥льше допомагають мун≥цтпал≥тетам в галуз≥ осв≥ти, буд≥вництва шосейних дор≥г ≥ наданн¤ сусп≥льноњ допомоги. 12. ѕодатковий т¤гар Ї останн≥м розпод≥лом податку ≥ в≥дбиваЇ його загальний вплив на вс≥ ц≥ни та ≥нш≥ економ≥чн≥ показники. ќсоби, ¤к≥ оподатковуютьс¤ , можуть перекладати частину цього т¤гара на ≥нших. –озвТ¤зати цю складну проблему дадуть змогу засоби економ≥чного анал≥зу. 4. ¬икористана л≥тература. ѕол. ј. —амюелсон, ¬≥ль¤м ƒ. Ќоркгаус. ћакроеконом≥ка. ињв УќсновиФ 1995 р. ќснови економ≥чноњ теор≥њ. «а редакц≥Їю —. ¬. ћочерного. ињв ¬идавничий центр јкадем≥¤ 1997 р. ≈коном≥ка ”крањни. ѕол≥тико-економ≥чний журнал ћ≥н≥стерства економ≥ки ”крањни, ћ≥н≥стерства ф≥нанс≥в ”крањни та Ќац≥ональноњ јкадем≥њ наук. ињв ¬идавництво Уѕреса ”крањниФ 1999 р. ѕоль —амуельсон. ≈коном≥ка. «а редакц≥Їю ќ. Ћищишина. Ћьв≥в У—в≥тФ 1993 р.
Ќазва: ≈коном≥чна роль держави ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-17 (5984 прочитано) |