ћаркетинг > “еор≥¤ комун≥кац≥њ в маркетингу
Х створенн¤ законодавства, ¤ке дасть п≥дприЇмц¤м (особли≠во в малому б≥знес≥) довготерм≥нову перспективу дл¤ њхньоњ д≥¤льност≥; Х гарантуванн¤ свободи д≥¤льност≥ в зовн≥шньому середовищ≥, на м≥жнародних ринках; Х законодавче забезпеченн¤ пересуванн¤ кап≥талу й робочоњ сили. —творенн¤ саме таких умов дало змогу економ≥чно розвину≠тим крањнам значною м≥рою зменшити соц≥альну напружен≥сть, з'Їднати сусп≥льство, оск≥льки громад¤ни почали отримувати спра≠ведливу зароб≥тну плату в≥дпов≥дно до к≥лькост≥ та ¤кост≥ њхньоњ прац≥. ј п≥дприЇмц≥ здобули можлив≥сть упевнено працювати на внутр≥шн≥х та зовн≥шн≥х ринках. ожна людина маЇ сама соб≥ заробл¤ти на житт¤ ≥ достойну стар≥сть. ƒл¤ кожного Ї належне м≥сце в цьому св≥т≥. ’ай кожний з нас знайде його, щоб жити повним житт¤м! “ой день, коли ми нарешт≥ в≥зьмемо на себе в≥дпов≥дальн≥сть за власне майбутнЇ ≥ перестанемо шукати виправданн¤ власним сумн≥вам, стане днем початку просуванн¤ до л≥пшого житт¤. «олота можлив≥сть, ¤коњ ми шукаЇмо, живе в нас самих! ќсь що рад¤ть заруб≥жн≥ фах≥вц≥ стосовно ¤костей, котр≥ не≠обх≥дно мати людин≥, що живе в ринкових умовах: Х бажанн¤ працювати, щоб жити л≥пше; Х пост≥йно самовдосконалюватис¤, мати бажанн¤ вчитис¤; Х визнати, що ц≥леспр¤мован≥сть та наполеглив≥сть Ч це клю≠ч≥ до усп≥ху; Х бути профес≥оналом ≥ завжди дотримувати в прац≥ етичних норм. —творенн¤ ментал≥тету, ¤кий би спри¤в цив≥л≥зованому вхо≠дженню ”крањни в ринков≥ умови, Ї одним ≥з завдань маркетин≠говоњ пол≥тики комун≥кац≥й. ' Ѕоже, збережи та економ≥чно створи ”крањну!
Ќазва: “еор≥¤ комун≥кац≥њ в маркетингу ƒата публ≥кац≥њ: 2005-03-03 (3225 прочитано) |