Sort-ref.narod.ru - реферати, курсов≥, дипломи
  √оловна  Ј  «амовити реферат  Ј  √остьова к≥мната Ј  ѕартнери  Ј   онтакт Ј   
ѕошук


–екомендуЇм

‘≥нанси > ƒоходи м≥сцевих бюджет≥в


ћ≥сцев≥ бюджети в кожн≥й крањн≥ Ї найчисельн≥шою ланкою бюджетноњ системи. ¬ ”крањн≥ у 2005 р. к≥льк≥сть, становить понад 12 тис¤ч м≥сцевих бюджет≥в у тому числ≥ республ≥канський бюджет јвтономноњ –еспубл≥ки  рим, 24 обласних бюджет≥в, м≥ськ≥ бюджети м≥ст  иЇва та —евастопол¤, 165 бюджет≥в м≥ст обласного п≥дпор¤дкуванн¤, 488 районних бюджет≥в, 277 бюджет≥в м≥ст районного п≥дпор¤дкуванн¤, 104 районних бюджет≥в у м≥стах, 787 селищних, 10101 с≥льських бюджет≥в

≤з кошт≥в м≥сцевих бюджет≥в ф≥нансуютьс¤ найзначн≥ш≥ заходи держави в галуз≥ економ≥ки та соц≥альноњ пол≥тики. «а рахунок м≥сцевих бюджет≥в утримуютьс¤ заклади осв≥ти, охорони здоров'¤, провод¤тьс¤ виплати з соц≥ального захисту та соц≥ального забезпеченн¤ с≥м'¤м з д≥тьми, ветеранам в≥йни та прац≥, ≥ншим незахищеним верствам населенн¤, утримуютьс¤ будинки-≥нтернати, притулки, ф≥нансуютьс¤ молод≥жн≥ програми. ћ≥сцев≥ бюджети в≥д≥грають значну роль у забезпеченн≥ функц≥онуванн¤ житлово-комунального господарства, заклад≥в культури та спорту, засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ, транспорту, дорожнього господарства тощо.

2. ƒ∆≈–≈Ћј — Ћјƒ “ј —“–” “”–ј ƒќ’ќƒ≤¬ ћ≤—÷≈¬»’ Ѕёƒ∆≈“≤¬

як окрема економ≥чна категор≥¤, доходи м≥сцевих бюджет≥в виражають сферу економ≥чних в≥дносин сусп≥льства, ¤ка повТ¤зана з формуванн¤м, розпод≥лом ≥ використанн¤м ф≥н. ресурс≥в рег≥онального р≥вн¤, використовуЇтьс¤ м≥сцевими органами влади дл¤ забезпеченн¤ поточних ≥ перспективних завдань розвитку рег≥ону. ƒоходи м≥сцевих бюджет≥в мають певну законодавчу базу  онституц≥¤ ”крањни, «акони ”крањни "ѕро бюджетну систему ”крањни", "ѕро податкову систему ”крањни.", "ѕро м≥сцеве самовр¤дуванн¤ в ”крањн≥ та ≥нш≥ нормативн≥ акти. јле незважаючи на на¤вн≥сть в≥дпов≥дно нормативноњ бази, до цього часу не напрацьовано ч≥ткого механ≥зму перерозпод≥лу бюджетних надходжень ¤к у ƒержавний, так ≥ всередин≥ м≥сцевих бюджет≥в.

¬ закон≥ "ѕро м≥сцеве самовр¤дуванн¤ в ”крањн≥" передбачено, що доходи м≥сцевих бюджет≥в формуютьс¤ за рахунок власних, визначених законом, джерел та закр≥плених у встановленому законом пор¤дку загальнодержавних податк≥в, збор≥в та ≥нших обовТ¤зкових платеж≥в. ƒоходи м≥сцевих бюджет≥в районних у м≥стах рад (у раз≥ њх створенн¤) формуютьс¤ в≥дпов≥дно до обс¤гу повноважень, що визначаютьс¤ в≥дпов≥дними м≥ськими радами. ” доходн≥й частин≥ м≥сцевого бюджету, починаючи з 1998 р., повинн≥ окремо вид≥л¤тись доходи, необх≥дн≥ дл¤ виконанн¤ власних повноважень, дл¤ забезпеченн¤ виконанн¤ делегованих законом повноважень орган≥в виконавчоњ влади. ћ≥сцевий бюджет под≥л¤Їтьс¤ на поточний бюджет ≥ бюджет розвитку. ƒоходи бюджету розвитку формуютьс¤ за рахунок частини податкових надходжень, кошт≥в, залучених в≥д розм≥щенн¤ м≥сцевих позик, а також ≥нвестиц≥йних субсид≥й з ≥нших бюджет≥в.  ошти ƒержавного бюджету, що передаютьс¤ у вигл¤д≥ дотац≥й, субвенц≥й, розпод≥л¤ютьс¤ обласними радами м≥ж районними бюджетами ≥ бюджетами м≥ст обласного п≥дпор¤дкуванн¤ у розм≥рах, необх≥дних дл¤ формуванн¤ доходних частин не нижче м≥н≥мальних розм≥р≥в м≥сцевих бюджет≥в, визначених законом, а також використовуютьс¤ дл¤ ф≥нансуванн¤ з обласного бюджету сп≥льних проект≥в територ≥альних громад.

ћ≥сцев≥ доходи можна розд≥лити на так≥ складов≥ ¤к власн≥, закр≥плен≥ та регулююч≥ доходи. ¬ласн≥ та закр≥плен≥ доходи - це т≥ види доход≥в, ¤к≥ направл¤ютьс¤ до конкретного р≥вн¤ м≥сцевих бюджет≥в в залежност≥ в≥д в≥домчоњ п≥дпор¤дкованост≥ господарюючого субТЇкта ≥ з врахуванн¤м територ≥альноњ ознаки надходженн¤ кошт≥в. —юди належать м≥сцев≥ податки та збори, податок на промисел, плата за воду, плата за землю тощо. –егулююч≥ доходи-це т≥ доходи, ¤к≥ закр≥пл¤ютьс¤ за в≥дпов≥дними р≥вн¤ми м≥сцевих бюджет≥в зг≥дно законодавства, р≥шень в≥дпов≥дних загальнодержавних та м≥сцевих орган≥в влади ≥ перерозпод≥л¤ютьс¤ м≥ж м≥сцевими бюджетами ≥з загальнодержавних податк≥в та м≥сцевих податк≥в. ƒо них належать податок на додану варт≥сть, податок на прибуток, прибутковий податок громад¤н.

«аконом ”крањни "ѕро бюджетну систему ”крањни" (1995 р.) була зроблена спроба ч≥тко розмежувати дох≥дн≥ джерела м≥ж ланками бюджетноњ системи та видами бюджет≥в, що стало одн≥Їю з позитивних характеристик цього важливого законодавчого акта. —татт¤ми 12-15 закону склад доход≥в м≥сцевих бюджет≥в був представлений так, що до доход≥в республ≥канського бюджету јвтономноњ –еспубл≥ки  рим, м≥ських  иЇва та —евастопол¤ бюджет≥в належали:

- частина податку на додану варт≥сть, ¤ка визначаЇтьс¤ законом про державний бюджет ”крањни на наступний р≥к (але не менш, н≥ж 20%);

- частина акцизного збору, ¤ка визначаЇтьс¤ законом про державний бюджет ”крањни на наступний р≥к (але не менш, н≥ж 20%);

- податок на прибуток п≥дприЇмств та орган≥зац≥й ус≥х форм власност≥ (кр≥м комунальноњ) ≥ п≥дпор¤дкуванн¤ у розм≥р≥, що дор≥внюЇ 70% в≥д ставки, передбаченоњ чинним законодавством дл¤ в≥дпов≥дноњ категор≥њ платник≥в, та 100% податку на прибуток п≥дприЇмств та орган≥зац≥й комунальноњ форми власност≥ цього р≥вн¤;

- частина прибуткового податку з громад¤н;

- 70% податку на майно п≥дприЇмств ≥ орган≥зац≥й ус≥х форм власност≥ та п≥дпор¤дкуванн¤;

- плата за землю в межах 10% в≥д ставки оподаткуванн¤, передбаченоњ чинним законодавством до республ≥канського бюджету јвтономноњ –еспубл≥ки  рим та обласних бюджет≥в ≥ 70% - до  ињвського та —евастопольського м≥ських бюджет≥в;

- надходженн¤ в≥д внутр≥шн≥х позичок ≥ грошово-речових лотерей, що провод¤тьс¤ за р≥шенн¤ми в≥дпов≥дних рад народних депутат≥в зг≥дно з законами ”крањни;

- частина доход≥в в≥д приватизац≥њ державного майна, ¤ка визначаЇтьс¤ законом про державний бюджет ”крањни на наступний р≥к;

- в≥драхуванн¤ дотац≥й ≥ субвенц≥й з державного бюджету ”крањни;

- надходженн¤ в≥д оренди ц≥л≥сних майнових комплекс≥в, що перебувають у комунальн≥й власност≥ цього р≥вн¤;

- див≥денди, одержан≥ в≥д акц≥й ≥ ц≥нних папер≥в, що належать держав≥ в акц≥онерних господарських товариствах, створених за участю п≥дприЇмств комунальноњ власност≥ цього р≥вн¤;

≥нш≥ надходженн¤, встановлен≥ законами ”крањни.

ƒоходи районних, м≥ських (м≥ст обласного п≥дпор¤дкуванн¤) бюджет≥в «аконом ”крањни "ѕро бюджетну систему ”крањни" визначено так:

податок на прибуток п≥дприЇмств та орган≥зац≥й ус≥х форм власност≥ (кр≥м комунальноњ) ≥ п≥дпор¤дкуванн¤ у розм≥р≥, визначеному радою народних депутат≥в вищого р≥вн¤, та 100% податку на прибуток п≥дприЇмств та орган≥зац≥й комунальноњ власност≥ цього р≥вн¤;

прибутковий податок з громад¤н у розм≥р≥, визначеному радою народних депутат≥в вищого р≥вн¤;

плата за землю до районних бюджет≥в у розм≥рах, визначених радою народних депутат≥в вищого р≥вн¤, та 60% Ч до м≥ських бюджет≥в (м≥ст обласного п≥дпор¤дкуванн¤);

податок на нерухоме майно громад¤н;

м≥сцев≥ податки та збори, кр≥м вин¤тк≥в, передбачених законодавством ”крањни;

частина доход≥в в≥д приватизац≥њ державного майна, ¤ка визначаЇтьс¤ радою народних депутат≥в вищого р≥вн¤;

надходженн¤ в≥д оренди ц≥л≥сних майнових комплекс≥в, що перебувають у комунальн≥й власност≥ цього р≥вн¤;

в≥драхуванн¤, дотац≥њ та субвенц≥њ, отриман≥ з бюджет≥в вищого р≥вн¤;

≥нш≥ надходженн¤.

ƒоходи районних у м≥стах бюджет≥в включають:

податок на прибуток п≥дприЇмств та орган≥зац≥й ус≥х форм власност≥ (кр≥м комунальноњ) ≥ п≥дпор¤дкуванн¤ у розм≥р≥, визначеному м≥сцевою радою народних депутат≥в вищого р≥вн¤, та 100% податку на прибуток п≥дприЇмств та орган≥зац≥й комунальноњ власност≥ цього р≥вн¤;

прибутковий податок з громад¤н у розм≥р≥, визначеному м≥сцевою радою народних депутат≥в вищого р≥вн¤, але не менш ¤к 50%;

Ќазва: ƒоходи м≥сцевих бюджет≥в
ƒата публ≥кац≥њ: 2006-02-11 (5570 прочитано)

–еклама



яндекс цитировани¤
jackpot lottery ohio - bill payment - wholesale furniture - become a plumber - cactus petes jackpot nv - airfare airfares -
Page generation 0.102 seconds
Хостинг от uCoz