Мовознавство > Українська мова – державна мова України. Сучасний статус української літературної мови
1 Оцінювання навички читання мовчки 4 клас Рівень навчальних досягнень | Бали | Критерії оцінювання і норми читання | Початковий | 1 | Учень читає напівголосно у темпі, нижчому від нормативного на 20 — ЗО слів. Розуміє окремі події у змісті твору | 2-3 | Темп та спосіб читання мовчки не відповідають критеріям цього виду читання. Відсутнє цілісне уявлення про фактичний зміст твору. Учень утруднюється пояснити, як пов'язані між собою події у тексті | Середній | 4 | Учень читає пошепки у темпі, нижчому від нормативного на 8—10 слів. Дає правильні відповіді на окремі запитання, пов'язані з розумінням фактичного змісту твору | 5 | Спосіб читання є перехідним від читання вголос до читання мовчки. Темп читання наближається до нормативного. Характер відповідей на запитання свідчить про часткове розуміння предметного змісту твору | 6 | Темп читання загалом відповідає нормативному. Періодично виникають зовнішні мовленнєві рухи під час читання багатоскладових та важких для розуміння слів. Рівень розуміння фактичного змісту нескладного тексту є загалом задовільним, а основний смисл залишається неосвоєним | Достатній | 7 | Темп читання відповідає нормативному. Школяр виявляє достатнє розуміння фактичного змісту тексту. Виконуючи завдання, припускається помилок, пов'язаних з розумінням основної думки твору, значення окремих слів, висловів | 8 | Темп читання перевищує межу норми; спосіб читання є достатньо сформованим. Учень усвідомлює фактичний зміст будь-якого програмового тексту, але неповно розуміє його основний смисл. Правильно виконує 2/3 частини запропонованих завдань | 9 | Спосіб читання свідчить про належний рівень сформованості цього виду читання. Рівень розуміння фактичного змісту й основного смислу є достатнім. Припускається окремих неточностей у відповідях на запитання | Високий | 10 | Темп читання суттєво перевищує нормативні показники читання вголос. Спосіб читання — без зовнішніх мовленнєвих рухів. Відповіді на запитання свідчать про усвідомлення в повному обсязі фактичного змісту та основного смислу твору. Мають місце поодинокі випадки неточного розуміння слів, ужитих у переносному значенні | 11 | Спосіб читання відповідає критеріям цього виду читання, а темп значно перевищує нормативні показники. Учень у повному обсязі поглиблено усвідомлює фактичний зміст та основний смисл різних за ступенем складності творів. Іноді припускається неточностей щодо розуміння підтексту | 12 | Темп читання, як правило, в 1,5—2 рази перевищує показники читання вголос. Спосіб читання відповідає критеріям цього виду читання. Воно характеризується повнотою, глибиною, точністю розуміння змісту та основного смислу різних за ступенем складності окреслених навчальною програмою текстів. Учень правильно відповідає на всі запитання | МАТЕМАТИКА Норми оцінювання письмових робіт Рівень навчальних досягнень | Бали | Норми оцінювання навчальних досягнень учнів | Початковий | 1 | Робота виконана, але допущено 9 і більше помилок | 2 | Робота виконана, але допущено 8 грубих помилок або правильно виконано 1/3 запропонованих завдань | 3 | Робота виконана, але допущено 7 грубих помилок | Середній | 4 | Робота в цілому виконана, але допущено 6 грубих помилок | 5 | Робота в цілому виконана, але допущено 5 грубих помилок або правильно виконано 1/2 запропонованих завдань | 6 | Робота в цілому виконана, але допущено 4 грубі помилки | Достатній | 7 | Робота виконана в повному обсязі, але допущено 3 грубі помилки | 8 | Робота виконана в повному обсязі, але допущено 2 грубі помилки або правильно виконано 2/3 запропонованих завдань | 9 | Робота виконана в повному обсязі, охайно, але допущена 1 груба помилка | Високий | 10 | Робота виконана в повному обсязі з дотриманням усіх визначених вимог, але є 1 не груба помилка або 2—3 охайних виправлення | 11 | Робота виконана в повному обсязі, у ній немає помилок, але є 1 охайне виправлення | 12 | Робота виконана в повному обсязі правильно і охайно |
Назва: Українська мова – державна мова України. Сучасний статус української літературної мови Дата публікації: 2005-03-07 (3960 прочитано) |