≈коном≥ка п≥дприЇмства > ѕроблеми формуванн¤ ≥ виконанн¤ м≥сцевих бюджет≥в
–ис. 3.3 —п≥вв≥дношенн¤ доход≥в ≥ витрат на душу населенн¤ м≥сцевих –ад Ќовгородк≥вського району у 1998 роц≥ (грн.) ¬икористанн¤ щодо м≥сцевих бюджет≥в району ≥ндив≥дуальних норматив≥в в≥драхувань до загальнодержавних податк≥в призводить до того, що в кожному з них залишаЇтьс¤ р≥зна частина з≥браних податк≥в, динам≥ка доход≥в у розрахунку на одиницю податкових надходжень Ї досить суперечливою ≥ важкопередбачуваною. як правило, зб≥льшенн¤ (або зменшенн¤) питомоњ ваги м≥сцевоњ –ади в загальн≥й сум≥ доход≥в району не спричин¤Ї в≥дпов≥дного зб≥льшенн¤ (або зменшенн¤) доход≥в њњ м≥сцевих бюджет≥в (таблиц¤ 3.1) ¬≥дсутн≥сть ч≥ткого взаЇмозвТ¤зку м≥ж обс¤гом податк≥в, ¤к≥ збираютьс¤, ≥ доходами м≥сцевих бюджет≥в позбавл¤Ї м≥сцев≥ органи влади стимул≥в до зб≥льшенн¤ державних доход≥в, що, в свою чергу, загострюЇ проблему нестач≥ не т≥льки на м≥сцевому, але й на загальнодержавному р≥вн≥. ћ≥жтеритор≥альний перерозпод≥л державних доход≥в дос≥ не маЇ н≥ ч≥тко сформульованого зм≥стовного обгрунтуванн¤, н≥ ч≥тких правил ≥ формул. ЌеобТЇктивн≥сть такого перерозпод≥лу призводить до того, що м≥сцев≥ –ади, де р≥вень податкових надходжень у розрахунку на душу “аблиц¤ 3.1 „астка м≥сцевих –ад в податкових надходженн¤х ≥ доходах м≥сцевих бюджет≥в у 1998 р. (в≥дсотки) ћ≥сцев≥ –ади | „астка м≥сцевоњ –ади в податкових надходженн¤х | „астка м≥сцевоњ –ади в доходах м≥сцевих бюджет≥в | 1 | 2 | 3 | —елищна: 1. Ќовгородк≥вська | 37,47 | 43,54 | —≥льськ≥ : 2. ¬ерблюзька | 16,32 | 9,98 | 3.¬ершино-камТ¤нкька | 7,06 | 4,98 | 4. ≤нгуло- амТ¤нська | 4,27 | 3,56 | 5. уц≥вська | 7,92 | 10,83 | 6. ћитрофан≥вьска | 6,45 | 4,45 | 7. Ќово-јндр≥њвська | 4,08 | 4,61 | 8. Ќовомиколањвська | 3,27 | 4,36 | 9. ѕетрокорб≥вська | 4,61 | 5,00 | 10. —пас≥вька | 4,67 | 4,77 | 11. “аравська | 3,88 | 3,92 | ¬ ц≥лому по м≥сцевих –адах | 100,00 | 100,00 |
Ќазва: ѕроблеми формуванн¤ ≥ виконанн¤ м≥сцевих бюджет≥в ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-15 (23134 прочитано) |