≈колог≥¤ > ѕ≥дх≥д до природи з точку зору нетрадиц≥йних погл¤д≥в
–озвиток гармон≥йноњ особистост≥ включаЇ ¤к розвиток ≥ удосконаленн¤ кожного ≥з р≥вн≥в, так ≥ њх оптимальна взаЇмод≥¤. ѕосилений розвиток одного з них за рахунок ≥нших приводить до дизгармон≥њ особистост≥, що виражаЇтьс¤ в неадекват-них реакц≥¤х на визначен≥ зов≠н≥шн≥ фактори. –озвиток особистост≥ може зд≥йснюватис¤ з допомогою специф≥чних прак- тик дл¤ кожного ≥з розгл¤дених р≥вн≥в. 3 метою удосконаленн¤ ц≥л≥сного р≥вн¤ практикуЇтьс¤ г≥г≥Їна т≥ла, рац≥ональне харчуванн¤, в≥дпов≥дн≥ ф≥зичн≥ вправи ≥ т≥лесний самоконтроль. ѕроцеси т≥лесного р≥вн¤ пр¤мо звТ¤зан≥ з псих≥чними процесами емоц≥йного р≥вн¤. при цьому гармон≥зац≥¤ т≥лесного р≥вн¤≥ впливаЇ приЇм¤о на емоц≥йний р≥вень, що з≥ своЇњ сторони, позитивно впливаЇ на процеси рац≥онального р≥вн¤. ќдним ≥з розвитку духовного ¤вл¤етьс¤ в≥ра в Ѕога, незалежно в≥д в≥роспов≥данн¤ та його сценар≥ю. Ћюдство з давн≥х час≥в в≥дчувало присутн≥сть енерг≥њ над людиною. ÷е вз¤ла за основу свого в≥ро≠спов≥данн¤ рел≥г≥¤. ƒл¤ цього вона використовуЇ д≥њ за допомогою сп≥ву, промови, ≥кони, ладану - вс≥ вони д≥ють на органи чутт≥в. ÷им самим виробл¤ють благод≥йну енерг≥ю, ¤ка вид≥л¤етьс¤ через шк≥ру людини. ÷¤ енерг≥¤ зар¤джаЇ все в церкв≥ ≥ вид≥л¤Їтъс¤ в осмос. 3 осмосу йде енерг≥¤ зустр≥чна ≥ зар¤джаЇ церкву ≥ людей. ¬иходить обм≥н енерг≥њ. ÷ерква, ¤к будинок, при висв¤чуванн≥ виходить на пр¤мий звТ¤зок з осмосом. “е саме в≥дбуваетьс¤ при посв¤ченн≥ ≥кон, при вс≥х обр¤дах хрещенн¤ немовл¤т. ÷им саме ц≥ обр¤ди ставл¤ть на обл≥к ≥ охорону вс≥х посв¤чених т≥л косм≥чн≥й енерг≥њ. ѕрот¤гом ≥сторичного розвитку людства виникло багато рел≥г≥й. јле суть одна-вс≥ вони Ї ланкою зав¤зку з косм≥чною енерг≥ею. –≥зниц¤ м≥ж ними в своер≥дност≥ сценар≥ю. „асто в народ≥в сценар≥њ м≥н¤ютьс¤ в≥д втручанн¤ пол≥тики в рел≥г≥ю, з вимогою навТ¤зати виг≥дну дл¤ них позиц≥ю. ÷е приводить до колотнеч≥, знев≥ри серед в≥руючих. я подаю в книз≥ три методи, за допомогою ¤ких можна розвинути свою енерг≥ю всередин≥ т≥ла, а також вм≥ти впливати на ф≥зичн≥ т≥ла, астральн≥ ≥ ментальн≥: 1/ духовний 2/ практичними вправами 3/ розвиток'цих енерг≥й у стан≥ г≥пнозу. ўодн¤, щоб ви не робили, ви повинн≥ присв¤чувати к≥лька хвилин гармон≥њ, стараючись гармон≥зувати все навколо себе. √армон≥¤ Ц це вир≥шенн¤ вс≥Їњ проблеми благословенн¤, ¤ке даЇ нам силу, м≥ць ≥ процв≥танн¤, р≥вновагу ≥ самоконтроль. “реба навчитись, що в кожному рус≥, в манер≥ говорити, в думках ≥ почутт¤х робити добро Ц це Ї ≥ красота ≥ гармон≥¤. јле ми так не думаЇмо, ми не маемо почутт¤, що робить нас нещасливими. ћи кажемо:"Ќезнаю, що з≥ мною, почуваю себе погано". ÷е тому, що ми недостатнь часу в≥ддаЇмо гармон≥њ, думкам про гармон≥ю. якщо ви почуваете себе неспок≥йно, зупин≥ть своњ зан¤тт¤, пошл≥ть на те зан¤тт¤ любов, щаст¤, добро, земну мудр≥сть, а пот≥м знову почн≥ть роботу. „им б≥льше ви будете це практикувати, тим швидше навчитесь приводити себе в добрий стан. Ќавч≥тьс¤ розум≥ти силу вд¤чност≥. ¬д¤чн≥сть - це могутн¤ (але не≥в≥дома) сила, ¤ка швидко знешкоджуе ≥ нейтрал≥зуЇ ¤д орган≥зму. Ќаприклад, коли людина знервована, њњ орган≥зм вид≥л¤Ї ¤д, ¤кий потрапл¤Ї в слину. ≤ тому т≥й людин≥ потр≥бно виплюнути слину, тод≥ њњ стан зразу нейтрал≥зуЇтьс¤. Ћюди невд¤чн≥ своему творцев≥ , не вд¤чн≥ природ≥ ≥ особливо невд¤чн≥ одн одному. ѕерше завданн¤ учн¤: ¤кщо в≥н хоче навчитис¤ вдосконалюватись необх≥дно навчитись бути вд¤чним. ѕ≥д час вивченн¤ матер≥алу в книз≥ ми з вами ознайомились з методикою розвитку б≥олог≥чного струму та його впливу на людину. –уш≥йною силою б≥олог≥чного струму Ї в≥ра, ¤ка через силу вол≥ впливае на людську псих≥ку ≥ дал≥ на нервову систему. Ћюди вважають, що ¤кщо вони будуть т≥льки молитись, вони стануть духовними. Ќ≥, будь-¤ка робота, нав≥ть духовна стае проза≥чною ≥ нудною, ¤кщо не прагнути до ≥деалу ≥ навпаки, ¤кщо ви накладате божественну ≥дею на саму оболонку роботи, вона стае одухотвореною. ƒуховность не зводитьс¤ до в≥дмови в≥д ф≥зичноњ ≥ матер≥альноњ д≥¤льноет≥, до тото, щоб виконувати все з≥ св≥тлом, задл¤ св≥тла ≥ д¤куючи йому. Ѕути духовним - це знати, що ми робимо-це дл¤ дос¤гненн¤ гармон≥њ з косм≥чною енерг≥ею. ожного дн¤ хоча б на дв≥ , три хвилини постарйтесь виробити звичку повТ¤зувати себе з осмосом, роб≥ть це дек≥лька раз≥в на день. Ќемае значени¤ ок≥льки часу ви проводите в концентрац≥њ на осмос, важливо ¤ка сила ваших думок ≥ щир≥сть до концентрац≥њ. якщо будете часто так робити ≥ щиро без зухвальства, а з чистою любовТю, то до вас буде поступать енерг≥¤ добра ≥з осмосу. ўоб ви не робили, ви маЇте робити з любовТю, мудр≥стю ≥ правдою, ц≥ принципи будуть брати участь у вс≥х ваших д≥¤х, посилюючи њх. оли ви њсте, вс≥ма думками пошл≥ть любов до т≥Їњ њж≥, ¤ку ви њсте, пошл≥ть любов ≥ свою доброту до того, хто готував њжу. ” вас повинна виробитись звичка, вс≥м, що вас оточуе, незалежно чи живе т≥ло, чи матер≥альне, ви повинн≥ думками розмовл¤ти з ним, ¤к з живим ≥ дарувати любов, доброту ≥ земну мудр≥сть. “≥льки тод≥ ваше т≥ло 6уде зар¤джати осмос енерг≥Їю добра. оли вй од¤гаЇтесь ранком каж≥ть: Ђя од¤гаю з цим од¤гом любов, мудр≥сть, чистоту, справедлив≥сть.ї ƒумаючи так, з вашого од¤гу буде випром≥нюватись енерг≥¤ добра. ÷≥ею енерг≥ею будуть зар¤джуватись люди, ¤к≥ будуть знаходитись б≥≥л¤ вас. Ќе дивл¤чись, чи це людина, тварина чи рослина, чи будь-¤кий предмет, ви повинн≥ перш за все своњм погл¤дом ≥ думкою подарувати лю- бов, подарувати свою енерг≥ю добра, не задумуючись, що ц¤ енерг≥¤ залишить вас. Ќав≥ть найб≥льшим вашим ворогам, а ворог≥в у вас не нс винно бути, даруйте любов, мудр≥сть. оли ви торкаетесь предмет≥в,або пересуваЇте реч≥, роб≥ть це з думкою, що ви сп≥ваЇте ≥ танцюЇте внутр≥шньо, ≥ з вами завжди буде гармон≥¤ добра ≥ любов≥. оли ви нервуЇтесь ≥ не маЇте настрою скаж≥ть: "ѕора виконувати вправу". оли людина нервуЇтьс¤, до вас приступила енерг≥¤ зла дл¤ того, щоб вивести вас з р≥вноваги. ¬и повинн≥ св≥домо подумати, що це не ваша ≥скра енерг≥њ, а ≥скра зла. я вам даю методику, ¤к закрити канал зла, ¤кий поступае до вас. ѕроанал≥зуйте в своему розум≥, зв≥дки по¤вилась енерг≥¤ зла ? ≤снуЇ два методи проникненн¤ енерг≥њ зла. ¬она може по¤вилась в т≥л≥ при поганому працюванн≥ окремого органу, ¤кий через нервову систему виводить з ладу псих≥ку, а також може поступати ззовн≥ ¤к посланн¤ осмосу, або людьми, ¤к≥ вм≥ють посилати ≥скру енерг≥њ зла. ѕерший метод: в осмос≥ навколо 3емл≥ збер≥гаЇтьс¤ ≥нформац≥¤ наших вчинк≥в оли ми в≥дхил¤емос¤ в≥д закон≥в природи ≥ зд≥йснюемо зл≥ вчинки, то до нас приступаЇ енерг≥¤ ≥ напрал¤Ї нас на правильний шл¤х. –озумова людина повинна анал≥зувати вс≥ сво≥ д≥њ. Ћюди д≥л¤тьс¤ на два розвитки: одн≥ можуть посилати енерг≥ю зла розмовою ≥ думкою, друг≥ - енерг≥ю добра також розмовою ≥ думкою. Ќаш≥ розумов≥ центри розвинут≥ за двома методами: одн≥ мають змогу сприймати цю енерг≥ю, але не можуть в≥ддати н≥ думкою, н≥ словом, а друг≥ мають змогу передавати, але не мо≠жуть сприймати. ÷е вони можуть впливати ≥ сприймати св≥домо, знаючи про св≥й вплив, а можуть впливати не знаючи про св≥й вплив. Ќаприклад, часто в народ≥ ми чуЇмо, що хтось в словах бажае зло. 3 цими словами ≥де внутр≥шн¤ енерг≥¤ ц≥Їњ людини ≥ словами ≥дехвил¤ до т≥Їњ людини, ¤к≥й.в≥дправлена ц¤ енерг≥¤. оли ваша аура цю енерг≥ю не пропустила в ваше т≥ло, то ц¤ енерг≥¤ весь час у вигл¤д≥ хмарки вас супрводжуЇ. ¬она може збер≥гати над вами довгий час ≥ нагромаджувати над вами негативн≥ енерг≥њ ≥нших людей. ÷е нагромадженн¤ буде доти, поки ваша аура в сил≥ буде, втримати цю енерг≥ю ≥ не впустить у ваше т≥ло. ÷е нагромадженн¤ у вашему, т≥л≥ викличе загальмуванн¤ розумових точок, ви загубите контроль ≥ з вами станетьс¤ ¤кийсь нещасний випадок. якщо з вами пройшов цей випадок, а ви цього не заслуговуете, осмос вас виведе з цього. ј тих людей, ¤к≥ послали цю енерг≥ю, космос накаже жорсток≥ше. ј тому вс¤ ваша енерг≥¤ повинна бути направлена т≥льки на добр≥ вчинки, не задумуючись давати добро. “ри небезпечних цикли. ™ три цикли в б≥оритм≥ людини. ÷е 23-денний ф≥зичний цикл, 28- денний емоц≥йний цикл ≥ 33 денний ≥нтелектуальний цикл.
Ќазва: ѕ≥дх≥д до природи з точку зору нетрадиц≥йних погл¤д≥в ƒата публ≥кац≥њ: 2005-02-14 (13466 прочитано) |